nybygget

Alla inlägg den 27 december 2013

Av nybygget - 27 december 2013 16:47

jag är så trött och slut efter denna jul... vi har firat jul tre dagar i rad å sen på det jobbat ett super pass utan dess like på klubben plus ett lite mindre super pass... vilket va rätt skönt iofs.. :)

Men annars har vi haft en otroligt fin jul å jag e så glad över att fått vara nära familj denna julen.. och fått fira självaste julafton i VÅRAT hus... hemma hos oss... myys...

fått så mycke fint så jag nästan blir tårögd, ni ska ju inte köpa massa men de gör ni ändå dumma ni :)

sambon är makalös kan man säga och vi känner varann för bra så vi ger varann lika julklapp... men de gör inget de betyder ju bara att det är nånting vi båda vill göra då det i detta fallet var biljetter :)

dom är säljbara igen :P


idag ligger vi hemma i myskläder å bara är, femma kör ju film hela dagen så de e lyxigt... jag har nog sovit i omgångar på soffan tror ja å de är väl behövligt efter alla dessa alldeles för få timmar man fått... men nu laddar vi om och ser fram emot nyår med fina vänner ♥ även de hemma hos oss... vilken lyx :)

och påtal om tv så kom det en hyffsat oväntad utgift på juldagen.. en ny tv då våran bestämde sig att gå sönder på självaste julafton... å då menar jag inte lite sönder... rutan sprack... uppifrån å ner... pang!!! mitt i julklapps öppningen.... skönt med ett sparkonto ibland även fast de inte va de här vi ville lägga pengarna på men men .. mellandagsrea är ju bra iaf :) god fortsättning på er iaf å hoppas ni haft en bra jul :)

♦Presentation♦


Denna familj består av mig Johanna, Joakim, Jonte och lilla Minja. Även en gosfis till katt, Agnes ♥ Den 3 januari 2013 så levererades vårat hus från Älvsbyhus av modell Ägir (1plan, vinkel) till oss. Vi bor i en riktigt sommars

♦Fråga mig♦

13 besvarade frågor

♦Kalender♦

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

♦Senaste inläggen♦

♦Kategorier♦

♦Arkiv♦

♦Länkar♦


Ovido - Quiz & Flashcards