nybygget

Alla inlägg under augusti 2014

Av nybygget - 28 augusti 2014 19:44

Här kommer ett svar till dig Andreas.

Hej tack för en bra blogg! Vi har valt att ta bort garderoben i sovrum 9,6, och då blir tydligen ett rör synligt som vi själva måste täcka in, hur ser detta rör ut?, går det från golv till tak? Är det stort?


Svar:

Hej och tack :)

Jag önskar jag kunde svara på "hur röret/n ser ut" men tyvärr så ser inte vi de då vi har garderoben kvar där inne.. men när den står där så är det som en "sarg" på 1-2dm mot väggen som bygger ut garderoben in mot rummet och jag gissar att de är där innanför röret/n sitter. Och JA de går från golv till tak, nån avluftning av nåt slag påstår sambon :)

Så ja ni lär få göra nån låda av nåt slag, de positiva med de är att det är bakom dörren :)

Lycka till iaf med både de och resten av erat husbygge :)




Och här kommer svaret till dig Helena:

Fint hus ni har! Själv bor jag i ett ymer i västsverige. Får man fråga vart du köpt trädet?

Svar:
Tack så mycket, vi trivs kanon :)
Ja visst får du fråga de, tyvärr så kan jag inte ge dig nåt bra svar mer än att detta träd fick jag av sambon. Som en bekant ihop med honom har gjort.
men du kan finna äkta vara på rum21.se tex. :)

Av nybygget - 22 augusti 2014 15:42

Igår.. 1,5år senare dök våran servicetekniker upp och fixade allt som vi hade anmärkningar på.. och ja.. allt vart så mycke bättre! :)

Av nybygget - 21 augusti 2014 00:31

Alltså.... jag vill bara säga "tack" till alla er som är in här och läser.. de är för er jag har denna blogg.
Men... jag önskar såå att jag hade mer tid till den just nu, känns så fel att ni är in och kollar här varje dag å att jag då gjort er besvikna med att inte uppdatera.
Ni är iaf underbara och jag blir lika glad varje gång jag kikar in här och läser era kommentarer och ser att ni tittat förbi.

kärlek till er :) och jag lovar att jag är tillbaka (mer än nu) så fort vi fått lite mer rutin i vår lilla familj... natti !!

Av nybygget - 8 augusti 2014 09:26

Fredag och lilla loppan har redan hunnit bli 3veckor.. tiden går fort alltså.. stopp!!

Men medans jag ammar så pysslar fina sambon ute i förrådet..
Nu är snart gipset uppe på väggar och tak så snart kan vi flytta in alla prylar där.. som man längtar.
allt tog lite längre tid än planerat men aja.. de är så ibland :) önskar jag hade en bild å visa men de har jag inte tyvärr.. men slänger in en så fort jag har en :)

Idag ska vi åka å shoppa lite kläder å nån present till dopet vi ska på i morron.
Så ja.. här går dagarna i ett helt enkelt :)

♦Presentation♦


Denna familj består av mig Johanna, Joakim, Jonte och lilla Minja. Även en gosfis till katt, Agnes ♥ Den 3 januari 2013 så levererades vårat hus från Älvsbyhus av modell Ägir (1plan, vinkel) till oss. Vi bor i en riktigt sommars

♦Fråga mig♦

13 besvarade frågor

♦Kalender♦

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

♦Tidigare år♦

♦Senaste inläggen♦

♦Kategorier♦

♦Arkiv♦

♦Länkar♦


Ovido - Quiz & Flashcards