nybygget

Alla inlägg under december 2015

Av nybygget - 21 december 2015 21:59

Kom ju på att vi visst gjort nåt större, jag fick med mig sambon på att måla om i sovrummet..

Hej då ljusa vita väggar

Hej till ett härligt mörker


Jag är så förbaskat nöjd med färgvalet och jag känner ett sånt lugn nu mot innan...

Så där gjorde vi rätt :)

Det är svårt att få färgen rättvis på bild, men har en bild som jag tycker är helt okej iaf.

Jag får visa en bättre helhetsbild längre fram, för de är lite småfix kvar.

 


Av nybygget - 21 december 2015 21:47

De vikariat jag lyckats fått nu tillåter mig "nästan" att pyssla halva dagarna :)

Tycker de är himla roligt, jag har kommit på de nu.. haha

Så jag har ju som ni märkt tagit med de hem oxå.

lite julpyssel har jag såklart hunnit med... 

Med små enkla medel :)



♦♦♦


Och nu ikväll gjorde jag en skylt till stora badrummet,

kanske tar mig ork nån dag och fixar till lill-toan oxå men nu får de vara nog till efter jul iaf :)

Hoppas ni inte lessnar på mina inlägg..

men de händer inte jätte mycke här hemma förutom dessa små förändringar.

Men de är ju "det lilla som gör de" sägs de :)

 


ber om ursäkt för halv kass kvalité på denna bild, fota i "lampljus" är ju inte de bästa :)

Av nybygget - 12 december 2015 20:09

Nu hade jag lessnat på att man såg rakt in i vår tvättstuga när man kom och gick/åkte på våran gata... så idag pysslade jag lite igen medans loppan sov, de ger ju inte fullt insynsskydd men vi vill ju fortfarande kunna se ut så detta blev resultatet :)

Tycker de blev bra ja, om jag får säga de själv :)

 

härlig dag med sol och minus grader ♥

Av nybygget - 12 december 2015 19:49

Hej!
Så himla kul att läsa din blogg! Tapeten i kontoret är ju fantastiskt snygg också! Vi väntar på vårt Ägir :-) När det gäller passagen har jag en fundering om det går att ha bokhyllor där... Är den tillräckligt djup, typ 30 cm?
/Emelie

 

Svar:

Jag skulle nog vilja påstå att det får plats en bokhylla i passagen, ja. Vi har en byrå står där för tillfället och jag upplerver det inte alls trångt och då är ju den nästan dubbelt så djup som en bokhylla, så de är bara att köra på dina tankar om passagen :) och tack oxå för dom fina orden ♥

Av nybygget - 1 december 2015 06:57

Sent i lördagskväll kom jag på hur lillans adventskalender skulle se ut, så de va bara att sätta igång å klippa och klistra.
Tog vad jag hade hemma och detta vart då resultatet.

Vart riktigt nöjd :)

♦Presentation♦


Denna familj består av mig Johanna, Joakim, Jonte och lilla Minja. Även en gosfis till katt, Agnes ♥ Den 3 januari 2013 så levererades vårat hus från Älvsbyhus av modell Ägir (1plan, vinkel) till oss. Vi bor i en riktigt sommars

♦Fråga mig♦

13 besvarade frågor

♦Kalender♦

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

♦Tidigare år♦

♦Senaste inläggen♦

♦Kategorier♦

♦Arkiv♦

♦Länkar♦


Ovido - Quiz & Flashcards