nybygget

Alla inlägg den 18 december 2013

Av nybygget - 18 december 2013 20:06

ja de e jag de.... usch å fy.. jag såg fram emot julen men jag har ångrat mig flera gånger om...

julen är inge kul.. de e ju bara stress stress stress... å när de blir så då tappar jag allt...

sambon är är en guldklimp som kämpar på i köket med köttbullar å julgodisar.. han e så duktig min karl... ♥

Men nu har inte jag nåt jobb att gå till förrens jag hittar ett nytt så kanske jag kan hitta lite energi till att städa lite osv iaf till jul :)

har iaf påbörjat julklappshoppingen nu.. nästintill klar oxå... jihuu till mig :) vart iväg två gånger denna vecka tillochmed.. :)

mamma & syster är trogna shoppingsvänner... hihi


Detta lilla vita som föll från skyn här för ett tag sen är de enda vi har fått i snöväg.. tyvärr e de helt borta igen :(

Här ser ni även hur vi dekorerat altanräcket i år.


Här har ni även en liten sneek peek på våra adventsljusstakar som står i kök och vardagsrum... 2 i varje fönster.. super nöjd. Och ja sen kan ni se lite där i bakgrunden hur ljusslingan ute lyser fint :)

♦Presentation♦


Denna familj består av mig Johanna, Joakim, Jonte och lilla Minja. Även en gosfis till katt, Agnes ♥ Den 3 januari 2013 så levererades vårat hus från Älvsbyhus av modell Ägir (1plan, vinkel) till oss. Vi bor i en riktigt sommars

♦Fråga mig♦

13 besvarade frågor

♦Kalender♦

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

♦Senaste inläggen♦

♦Kategorier♦

♦Arkiv♦

♦Länkar♦


Ovido - Quiz & Flashcards