nybygget

Alla inlägg den 5 december 2013

Av nybygget - 5 december 2013 09:00

-Vad vill du ha i julklapp älskling?

Den frågan får jag istortsätt varje dag av min sambo nu såhär i juletider..

jag svarar som vanligt... -ingenting!

Mutter mutter får jag tillbaka, samt..

-Så mycke som du vill ha borde du väl önska dig nåt i julklapp oxå?!

Men grejen är ju den att allt jag vill ha kostar ju skjortan och jag har inte mage att önska mig de i julklapp...

Kom igen nästa år när jag fyller 30.. då ska jag bannemej önska mig saker ;)


Ja samma visa varje år.. denna förbaskade julklappsshoppingen..

Man önskar ju att grabben bara va 1 år och nöjde sig med en liten pinal från leksaksaffären

Men så lätt är de inte nu när han är 12 år och allt ska helst komma från elektronikaffärerna och vara ett krigsspel.

Kläder då.. joodå.. de funkar men helst ska de sitta en liten kissekatt på eller vara ett litet märke med tre streck..

Vi kanske är rätt lika han och jag ändå.. ;)

♦Presentation♦


Denna familj består av mig Johanna, Joakim, Jonte och lilla Minja. Även en gosfis till katt, Agnes ♥ Den 3 januari 2013 så levererades vårat hus från Älvsbyhus av modell Ägir (1plan, vinkel) till oss. Vi bor i en riktigt sommars

♦Fråga mig♦

13 besvarade frågor

♦Kalender♦

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

♦Senaste inläggen♦

♦Kategorier♦

♦Arkiv♦

♦Länkar♦


Ovido - Quiz & Flashcards