nybygget

Alla inlägg under mars 2013

Av nybygget - 28 mars 2013 21:15

lite detaljer från vår hall ♥


 


Av nybygget - 27 mars 2013 07:15

Go morron på er... :)
Ja vi har lyst lite med vår närvaro här på några dagar... ja vi vet helt ärligt inte riktigt va vi ska skriva om.. så jag vet inte.. kanske ni har nånting ni undrar över?? allt mellan himmel å jord?? eller ja mest ang huset kanske :)
Isf så kan ni bara lämna en kommentar så ska vi svara på de...
För jag vet iaf hur nyfiken jag var var när vi vänta på vårat hus :) och bäst svar får man ju av de andra som byggt samma lika :)
Så ja om ni känner för de... shoot :)
­°°°
 
annars så skiner solen även idag och kanske återigen kan ge lite plusgrader...
snön ligger kvar... så tråkigt fult ute nu tycker jag... fläckvis lera, fläckvis brunt gräs, fläckvis is, fläckvis snö.
Men fåglarna kvittrar iaf :)
I helgen är det påsk... jag e väl inte den som påsk pyntar å tycker att det är värt den tiden då påsken är så kort men självklart kan jag tex ta in ett påskris å dekorera.
jag kör gärna less is more än massa blandat som inte alls blir bra :)
Vi ska annas ha våran första middagsbjudning i helgen.. de ser jag fram emot faktiskt, se vad matplatsen har att erbjuda :)
Helgen bjuder även på långledigt.. bara 1½ arb.dag kvar, jippi!

Av nybygget - 23 mars 2013 12:30

Ja som jag skrev i ett tidigare inlägg så måla jag ju om väggen förra helgen...
tänkte visa hur skillnaden blev, tyvärr är bilderna rätt orättvisa mot verkligheten men ja.. de syns lite iaf :)
 
FÖRE
 
MELLAN
 
EFTER
Nytt ljud har fått flytta in oxå... kör på harman kardon, riktigt bra för att vara ett 2.1 system
De andra 5.1 systemet får stå undan packat ett tag tills vi vet vad vi ska göra me de :)
Vi känner oss nöjda såhär :) (bortsett från allt småfix då)

Av nybygget - 22 mars 2013 08:45

Har sett denna förr men jag dör ändå lite varje gång jag ser den..
Så underbar
 
Bild: google.se

Av nybygget - 21 mars 2013 18:00


 Festivaler är livet ;)

 °°°
 
Har turen att få leva ihop med en underbar person ♥

Av nybygget - 21 mars 2013 09:45

de finns ju en hel djungel av pepparkvarnar
jag tycker det e snyggt med stora rejäla kvarnar, speciellt när de ska stå framme på bänken.
Jag har fallit pladask för dessa från Zassenhaus, modell München. (i matt färg)
men ja, priset är ungefär lika rejält som själva kvarnen ;)
 
 

Av nybygget - 18 mars 2013 18:00

Självklart måste man ha bra saker hemma för att kunna rädda liv vid ev. en brand.. (ett plus i kanten är att man bor ihop med en snygg "brandman") men de gör ju inte alla, hihi... Men åter till startämnet.. ;) de finns ju så mycke snygga såna prylar nu för tiden, som man inte längre behöver "dölja" utan mer än gärna kan ha hänga synligt, som tex brandsläckare osv.
Vi själva kör på brandvarnare från Jacob Jensen å en snygg grafisk brandsläckare som får pryda en liten del av hallväggen :)
 
 

Av nybygget - 17 mars 2013 10:45

Igår mellan 8-14.30 målade jag... utan några pauser, kan lova att jag svor på slutet 
sjukt lång tid tog det, men jag är så mycket mer nöjd nu än tidigare
och det är väl de som är huvudsaken
gör om och gör rätt helt enkelt :)
 

♦Presentation♦


Denna familj består av mig Johanna, Joakim, Jonte och lilla Minja. Även en gosfis till katt, Agnes ♥ Den 3 januari 2013 så levererades vårat hus från Älvsbyhus av modell Ägir (1plan, vinkel) till oss. Vi bor i en riktigt sommars

♦Fråga mig♦

13 besvarade frågor

♦Kalender♦

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

♦Tidigare år♦

♦Senaste inläggen♦

♦Kategorier♦

♦Arkiv♦

♦Länkar♦


Ovido - Quiz & Flashcards