nybygget

Alla inlägg under maj 2015

Av nybygget - 19 maj 2015 22:41

materiell kärlek till min KLONG vas jag fick av mammi när jag fyllde år... I lööööv it!!

 


Av nybygget - 12 maj 2015 21:10

Jag blir så himla glad av vissa kommentarer ni lämnar här.. att de lilla jag eg. gör i denna blogg så som att svara på era frågor kan hjälpa någon annan så mycket, de glädjer mig. Tack för fina ord ♥

___________

Ber enormt mycket om ursäkt för min frånvaro.. har tänkt så många gånger att jag ska sätta mig ner å skriva några rader men de lixom faller bort och man kan ju tro att man har hur mycket tid som helst att ha småbarn hemma, men de e just de.. de finns ingen tid alls :)
Men idag kom mamma hit och passa lillan så vi fick greja lite ute båda två.

Sambon fixar med staketet och jag målade kjolen på altanen.



Där emellan så händer de massa saker fast som kanske inte har så mycket med denna blogg att göra.
I helgen hade vi tex födelsedagsfirande för mig och sonen.. Fick så enormt fina saker. ♥
Bästa var nog ändå sambons present... jag ska få gadda mig igen!! Yeey! vilken lycka kan jag säga. :)

Sen så håller dom på att greja på granntomten, spränger osv. MYCKE berg var det och MYCKE sten blir de.
Vi beslutade även att ta bort en bit berg som kom in på våran tomt.. så nu är de en grop där. Men blir bra när de är klart, får ju mycket mer plan yta osv.

 


 

Ja som sagt, de händer grejer hela tiden men jag själv hinner inte med :D

så ni får ha lite de i åtanke när ni kikar in här.. hihi

 

♦Presentation♦


Denna familj består av mig Johanna, Joakim, Jonte och lilla Minja. Även en gosfis till katt, Agnes ♥ Den 3 januari 2013 så levererades vårat hus från Älvsbyhus av modell Ägir (1plan, vinkel) till oss. Vi bor i en riktigt sommars

♦Fråga mig♦

13 besvarade frågor

♦Kalender♦

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

♦Tidigare år♦

♦Senaste inläggen♦

♦Kategorier♦

♦Arkiv♦

♦Länkar♦


Ovido - Quiz & Flashcards