nybygget

Alla inlägg under juli 2016

Av nybygget - 28 juli 2016 21:40

Är så himla nöjd med färgvalet vi gjorde i sovrummet...

Tänk att de kan göra så mycket med sömnen av att byta lite färg, jag sover mycket bättre nu mot innan med de vita väggarna, mycke mer harmoniskt nu.

De saknas ju fortfarande massa små piff, men de är som vanligt när de kommer till mig.. DE TAR TID! :)

Men jag Älskar't ändå!

 

 

de går bra att förstora bilderna genom att trycka på dom :)

Av nybygget - 6 juli 2016 21:27

Go kväll alla!


De va inte igår jag skrev nåt här, och helt ärligt.. de har inte funnits en gnutta tid till de!

Full fart hela tiden sen jag gick på sommarlov. Galet alltså!

Just nu håller vi på och färdigställer lekstugan som kom på plats förra veckan... den tar en hel del tid även fast man inte tycker de är så himla mycke att göra... men nu börjar de bli färdigt och jag ska då visa er lite bilder..

De blir sååååå himla fint! Längtar så tills lillans 2års dag, att få se hennes lycka! ♥ 

Nu blir de en dusch, sen sängen.. jag är helt slut! :)

♦Presentation♦


Denna familj består av mig Johanna, Joakim, Jonte och lilla Minja. Även en gosfis till katt, Agnes ♥ Den 3 januari 2013 så levererades vårat hus från Älvsbyhus av modell Ägir (1plan, vinkel) till oss. Vi bor i en riktigt sommars

♦Fråga mig♦

13 besvarade frågor

♦Kalender♦

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

♦Tidigare år♦

♦Senaste inläggen♦

♦Kategorier♦

♦Arkiv♦

♦Länkar♦


Ovido - Quiz & Flashcards