nybygget

Direktlänk till inlägg 24 juni 2014

tjoo hoo

Av nybygget - 24 juni 2014 11:13

Här e jag...

ber tusen ggr om ursäkt för att det blir så dåligt med uppdateringar just nu..

Jag är enormt tankspridd och i mitt huvud försegår istortsätt bara just nu att försöka förbereda mig inför förlossningen... Har nu gått in i V. 38 och som de flesta vet så räknas den lill* som "färdig bakad" då och kan komma när som helst... så ja jag försöker hinna med så mycke som möjligt inför dennes ankomst att bloggen blir lite åtsidosatt.

Men jag försöker göra mitt bästa iaf :)


Som sagt så är det mycke inför lill*ns ankomst just nu och jag har sytt påslakan och lite sånt pyssel, ska ta å sy lite vimplar av de tyget jag fick över oxå.. tycker de är så fint i barnrum. Och en sänghimmel har de blivit oxå.

Men väntar fortfarande på spjälsängen som står hemma hos brorsan men som kommer hem hit i veckan så jag kan fixa i ordning mer i barnrummet, sen kan jag slänga upp lite bilder på de oxå :)

♥♥♥


Midsommar firades med familjen på IP på dagen, där barnen dansa runt midsommarstången och fiska fiskdamm

Vi hade hyffsat tur med vädret iaf.. Solen lös men det blåste som bara den.

Sen på kvällen var de några vänner över och grilla å snacka skit, sen gick vi ner en vända på "byn" och kolla, en del av oss gick på krogen och vi nyktra gick mest å kolla på folk.. :) sen gick jag å sambon en lite längre promenad hem i den kalla natten...

Sen midsommardagen var lugn den oxå... vi gick ner å käka middag på en resturang å köpte med oss lite gottis hem från affären, sen hamna vi i soffan... :) så roliga är vi just nu.. haha


Nä nu ska jag ta å hoppa in i duschen för att åka iväg på föräldrautb. sen efter de prata vi om att ev. åka in till IKEA och köpa nya underskåp så vi kan fixa om i tvättstugan iaf... skulle vara rejält bekvämt om vi fick till de faktsikt. Vi köpte en ny ho som dom sålde ut för halva priset sist vi var å handla oxå.. Sista exet fick vi med oss, phju för sen skulle dom utgå.. så ibland har man tur :)

♥♥♥

Nej vi hörs av så snart som möjligt igen, kanske jag kan komma med lite mer intressanta saker ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nybygget - 8 augusti 2017 14:35

Hej! Tack för en bra blogg med massa fina bilder :)Står nu själv i ÄH tankar och vi funderar på deras modell Tove som påminner väldigt mycket om Ägir.Dock är vi oroliga för grunden (torpargrund med avfuktare) och taket (ingen råspont utan endast skyd...

Av nybygget - 20 april 2017 19:05


Ja de har gått ett tag sen jag skrev nåt här. Svårt de här med blogg ändå... Känner just nu att jag inte vet vad jag ska göra med den.. men samtidigt så kanske den fortfarande hjälper personer som går i ÄH tankar.. Men hittar nån äns hit längre (?)...

Av nybygget - 30 januari 2017 19:22


Lilltoan.. denna "hemska" lilla vrå.. Den har stått orörd i 4 år.. inte ens en spegel har de funnits därinne.. Vi har lixom inte kommit fram till hur vi velat ha de där inne.. Men nu för nån vecka sen hände de nånting..  Vi tog oss i kragen oc...

Av nybygget - 2 januari 2017 21:40

Ja då var de 2017 nu då, å de är nu ganska precis på dagen 4 år sen vi fick vårat hus. Galet va åren går och vi trivs lika mycket fortfarande.. Jag börjar dock sträva efter lite nytt här hemma, ombyte förnöjer! Tonåringens rum är nästintill klart, ...

Av nybygget - 14 november 2016 21:27


I helgen startade jag projekt: "tonårsrum". Lika bra att passa på när sambon jobbar och inte har så mycket att säga till om, haha! Och ja varför frångå ett vinnande koncept, svart och vitt! Här får ni en liten tjuvtitt :)     Bilden är...

♦Presentation♦


Denna familj består av mig Johanna, Joakim, Jonte och lilla Minja. Även en gosfis till katt, Agnes ♥ Den 3 januari 2013 så levererades vårat hus från Älvsbyhus av modell Ägir (1plan, vinkel) till oss. Vi bor i en riktigt sommars

♦Fråga mig♦

13 besvarade frågor

♦Kalender♦

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

♦Senaste inläggen♦

♦Kategorier♦

♦Arkiv♦

♦Länkar♦


Ovido - Quiz & Flashcards