nybygget

Alla inlägg den 6 juni 2014

Av nybygget - 6 juni 2014 17:56

Ja då va man här igen då.. denna frånvaro fortsatte tydligen..

Men de e så mycke hela tiden så ja, man hinner lixom inte med.

Vi har vart på festival i regnrusket och massa annat skoj.. Så nu kan jag checka av Metallica från listan med band/artister jag vill se.. Den listan är lång men UJ va många vi betat av under de senaste åren... så nu e de eg. inte så många kvar :)


För övrigt så växer våra jordgubbsplantor på fint i vår lilla låda vi snickra ihop... så vi får nog lite gubbar till midsommar som det ser ut.

Mums!

Annars idag så har jag inte gjort nåt speciellt förutom att städat lite på förmiddan, skickat iväg lite blocket grejer å vart å ätit kulglass i min ensamhet medans sambon jobbar 12h pass..

Snart kommer han hem med lite gott käk (gong bao kyckling)

yammi ♥


drygt 52 TUSEN pers va på plats.. så de va folk överallt 

Det var tydligen svenskt festival rekord på en å samma dag.. så Metallica och alla andra band drog dit sina svenska fans :)

♦Presentation♦


Denna familj består av mig Johanna, Joakim, Jonte och lilla Minja. Även en gosfis till katt, Agnes ♥ Den 3 januari 2013 så levererades vårat hus från Älvsbyhus av modell Ägir (1plan, vinkel) till oss. Vi bor i en riktigt sommars

♦Fråga mig♦

13 besvarade frågor

♦Kalender♦

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

♦Senaste inläggen♦

♦Kategorier♦

♦Arkiv♦

♦Länkar♦


Ovido - Quiz & Flashcards