nybygget

Alla inlägg den 21 augusti 2015

Av nybygget - 21 augusti 2015 12:39

Medans jag väntar på att hämta lill loppan från sin första dag på dagis själv så slänger jag in en bild på vårat staket.. Jag är nöjd även fast de tog ett X antal dagar innan jag hade känt färdigt, kändes nog mest konstigt för att de vart så ovant, man är van att ha haft de "öppet" och nu är de lixom stängt.. Men nu när det suttit där ett par veckor så har man lixom känt in sig och de känns som sagt bra och skönt. Och människor som har gått förbi har kommenterat och tyckt de blir fint så de är ju kul :)
Vi har valt olika bredd på brädorna samt olika mellanrum just för att de ska "hända" lite... samt att de ska hindra från små klättrande fötter. Och ja, en del för insynens skull me faktiskt.

Pappa och sambon har vart super duktiga, kämpat på bra med alla plankor :) ♥

 




♦Presentation♦


Denna familj består av mig Johanna, Joakim, Jonte och lilla Minja. Även en gosfis till katt, Agnes ♥ Den 3 januari 2013 så levererades vårat hus från Älvsbyhus av modell Ägir (1plan, vinkel) till oss. Vi bor i en riktigt sommars

♦Fråga mig♦

13 besvarade frågor

♦Kalender♦

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

♦Senaste inläggen♦

♦Kategorier♦

♦Arkiv♦

♦Länkar♦


Ovido - Quiz & Flashcards