nybygget

Alla inlägg den 24 juni 2015

Av nybygget - 24 juni 2015 21:30

Har införskaffat en enkel vit trasmatta till Minjas rum, tänkte först ha en ryamatta men nä, fastnar så mycke skit i dom tycker jag så som sagt vart en trasmatta ist som enkelt kan spolas av med högtryckstvätten om en olycka händer.

(Vilket de antagligen kommer göra förr eller senare) :)

Sen har jag beställt en bilmatta oxå, får se när den dyker upp då de är slutsålda överallt typ.

Tycker helt klart även små flickor ska ha en fin bilmatta på sitt rum. Jag själv älska att hänga på brorsans rum å lekte med småbilar å lego när jag va liten. :)

Vilket som så tycker jag de e skönt med en matta på golvet i hennes rum då de är lite kallt på golven direkt på morgonen i detta huset och ett plus är ju oxå att de gör rummet lite mer ombonat :)

 


♦Presentation♦


Denna familj består av mig Johanna, Joakim, Jonte och lilla Minja. Även en gosfis till katt, Agnes ♥ Den 3 januari 2013 så levererades vårat hus från Älvsbyhus av modell Ägir (1plan, vinkel) till oss. Vi bor i en riktigt sommars

♦Fråga mig♦

13 besvarade frågor

♦Kalender♦

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

♦Tidigare år♦

♦Senaste inläggen♦

♦Kategorier♦

♦Arkiv♦

♦Länkar♦


Ovido - Quiz & Flashcards