nybygget

Alla inlägg den 8 april 2014

Av nybygget - 8 april 2014 16:43

Hallåå...... hallåå.... hallåå...

Händer det nåt här eller?

Klart de gör.. höhö... de går sakta men säkert här nu..

Jag får som sagt inte göra så mycke, så jag bakar å grejar ist. Vankas ju födelsedagsfika till helgen så då går de väl åt en del samt att de är alltid bra att ha i frysen, bullar å sånt där :P

Sambon jobbar å står i på sin arbetsplats å iom han jobbar 5 skift så ja, då kan inte han hinna med allt...

Vår lilla hjälpreda ;) har ju andra saker för sig på hemmaplan oxå så han kan inte vara här jämt (vilket jag/vi förstår till fullo & varken kräver eller så att han ska vara heller) å ja sen har inte vädret vart sådär toppen heller så de gör att vissa dagar går bort... sen vill vi ju på sidan om detta carportsbygge även leva vårat liv å njuta av att våren är på intågande och umgås med vänner osv.

Så ja, bilder åså kommer upp så småningom :)


______________________________________________________


Sen är inte jag så jätte mycke för att göra "reklam" för saker å ting här på bloggen, men det finns speciella undantag och nu är ett sånt :) 

Jag tycker väldigt bra om min svägerska och självklart vill jag hjälpa henne med att "fortsätta växa" i det hon brinner för.. ♥

Så jag gör de jag kan göra som kund till henne och det är att sprida hennes duktiga kunskap vidare till andra som också vill bli hennes kunder, ni kanske tex. inte vet vad ni ska ge er mamma eller väninna i födelsedagspresent?

De här är en perfekt present som varar hela livet ut... SÅ....

Är ni intresserade av att göra el. ge bort en färg & stilanalys tveka absolut inte på att kontakta denna fina människa, Maria ♥

Gå in på hennes hemsida, där finner ni allt de ni behöver  www.houseofstyle.se 


"Färganalys

 

När du gör en färganalys hos mig träffas vi i vår studio eller hemma hos dig, där jag gör en utförlig färganalys på dig, och du får lära dig att lägga en snygg makeup med dina bästa färger. Du får din personliga palett direkt i handen och vi går igenom basfärger, accentfärger och passande kombinationer. Färgerna på paletten är personliga för just dig, och det är de färgerna som klär dig bäst och som får dig att stråla. Du lär dig framhäva din personlighet på ett sätt du själv trivs med. Du utstrålar självförtroende när du vet att du ser bra ut! Gör en investering i dig själv som du har nytta av hela livet.

 

Stilanalys

 

Efter en analys av din ansiktsform och din inre och yttre kroppslinje skapas din egen, personliga stilbok. Stilboken visar bla. vilka klädmodeller du passar bäst i, vilka halsringningar som är mest smickrande för din hals, vilka mönster du passar bäst i, vilka glasögonbågar som är finast till din ansiktsform, vilka frisyrer och smycken som framhäver ditt vackraste jag. Du får även tips på hur du planerar din garderob utifrån din livsstil, och hur du använder dig av optisk illusion för att t.ex skapa en längre, slankare siluett eller förlänga korta ben. Du får en mer klädsam stil och lär dig att se naturligt snygg ut! Med din egen personliga stilbok lär du dig att bygga upp en hållbar garderob som du enkelt kombinerar med trendiga plagg efter säsong."

♦Presentation♦


Denna familj består av mig Johanna, Joakim, Jonte och lilla Minja. Även en gosfis till katt, Agnes ♥ Den 3 januari 2013 så levererades vårat hus från Älvsbyhus av modell Ägir (1plan, vinkel) till oss. Vi bor i en riktigt sommars

♦Fråga mig♦

13 besvarade frågor

♦Kalender♦

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

♦Tidigare år♦

♦Senaste inläggen♦

♦Kategorier♦

♦Arkiv♦

♦Länkar♦


Ovido - Quiz & Flashcards