nybygget

Alla inlägg den 10 mars 2014

Av nybygget - 10 mars 2014 13:24

Just nu så går vi bara och väntar på att få sätta igång och resa väggar osv på carporten... väggstommar och takstolar står hemma hos mina föräldrar och blir vädret bra nästa vecka så sätter vi igång.. eller sambon och pappa iaf ;)

Jag får glatt titta på jag... så vi hoppas de kan fortsätta som de gjort i vädret hittills..

igår va de nog värmerekord här.. runt 13 grader men tyvärr blåste de en hel del så de vart kyligt iaf..

Men man märker att våren är på intåg iaf.. vi har fått både krokusar, tusselago och snödroppar på våran tomt redan :)

Mysigt men lite tidigt kan ju tyckas.. för går de in den här farten så finns de väl inga blommor kvar att plocka till skolavslutning och midsommar...


Aja inte jätte mycke att berätta mer, tänkte bara uppdatera lite så ni vet på ett ungefär vad som händer.

I morron ska jag på en utb. och en jobb intervju.

Får se hur de går :P

*på återseende*

♦Presentation♦


Denna familj består av mig Johanna, Joakim, Jonte och lilla Minja. Även en gosfis till katt, Agnes ♥ Den 3 januari 2013 så levererades vårat hus från Älvsbyhus av modell Ägir (1plan, vinkel) till oss. Vi bor i en riktigt sommars

♦Fråga mig♦

13 besvarade frågor

♦Kalender♦

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

♦Tidigare år♦

♦Senaste inläggen♦

♦Kategorier♦

♦Arkiv♦

♦Länkar♦


Ovido - Quiz & Flashcards