nybygget

Alla inlägg den 2 maj 2013

Av nybygget - 2 maj 2013 20:30

hallå hallå...
torsdag idag.. härligt med helg snart igen.
tänkte slänga in lite bilder bara medans sambon är ute å grejar, jag har grejat klart för idag
för just nu ligger jag helt död i soffan, trött å skallebank, med datan i knät.
 
Fina mamma hjälpte mig lite här om dagen att borsta på berget som jag (m. lite hjälp ibland) har skalat av från mossa och grus. :)
 
långt ifrån klart men måste vänta med resten till sen men de ser iaf bättre ut nu än innan :)
ska dra av det med högtryckstvätten sen när all mossa å så är borta.
Förövrigt så kommer garaget komma till höger i bild. Strax efter där berget slutar.
 
Bella busen hitta sin plats i solen... livsnjutare full ut :)
 
Pappa grejar för fullt
 
Ja de ska bli en liten bod såklart, kommer bli jätte bra. ♥ Min pappa kan han :) ja sambon me såklart :)
 
°°°
Nu kommer sambon med lite glass.. mums säger jag å stänger ner här. :)
Ha de gott alla

♦Presentation♦


Denna familj består av mig Johanna, Joakim, Jonte och lilla Minja. Även en gosfis till katt, Agnes ♥ Den 3 januari 2013 så levererades vårat hus från Älvsbyhus av modell Ägir (1plan, vinkel) till oss. Vi bor i en riktigt sommars

♦Fråga mig♦

13 besvarade frågor

♦Kalender♦

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

♦Tidigare år♦

♦Senaste inläggen♦

♦Kategorier♦

♦Arkiv♦

♦Länkar♦


Ovido - Quiz & Flashcards