nybygget

Alla inlägg den 8 april 2013

Av nybygget - 8 april 2013 08:45

måndag... igen(!)

vart tar helgerna vägen??
bara svischar förbi mig.. obemärkt typ.. iofs så har de blivit lite gjort i helgen så kanske därför de gått så fort.
i fredes så ringde vi vänner å drog ut å käka mongoliskt å bara umgicks.. behövdes efter torsdagens sorg :(
sen jobba sambon 12h pass lörda & sönda så då umgicks jag lite me mamma på lördan å bara slappa men igår därimot... jäklar va jag röjde å plocka å hade mig... de e skönt när man får såna ryck. :)
så nu är vi ytterligare ett snäpp närmare "klart" :)
 
Men va e de för skit väder vi fått då??
SNÖ!! nä de va ju inte de man ville se när man vakna i morse.. jag vill ha vår, å helst för ett par veckor sen.
Blää!
aja man kan ju inte styra så mycket över vädret så bjussar på en bild från i lördags och vår lerhög till tomt :D
 
 
Ovido - Quiz & Flashcards