nybygget

Direktlänk till inlägg 29 september 2013

[haringenbrarubriksåhopparöverden]

Av nybygget - 29 september 2013 12:30

hej hallå...

ber om ursäkt för min frånvaro.. men de har vart så galet mycke sen sista tiden..

både hemma å borta

hemma grejar vi med carporten för fulla muggar å nu kan man iaf ställa bilen där, inte under tak då men de kan jag leva med i vinter :)


2 lass grus kom hem här om dagen

och här ligger iaf ett halvt lass på plats, yeey!

ska bjussa på bättre bilder sen men just nu e jag för lat för att ens gå ut för att ta en bättre bild, så halv tjaskiga mobilbilder genom fönstret får duga helt enkelt ;)


°°°

sen resten av tiden går åt på jobb å sen klubben som hade premiär igår... och efter allt slit å alla jäkla timmar vi har lagt ner på den där lokalen så vart de sååå jäkla lyckat... små barnsjukdommar å en lättare skadegörelse men i övrigt otroligt mycke folk å suverän stämning :) så glad över de ♥

men idag är mitt huvud bra segt... hemma 01.30 i fredes natt å 03:30 i morse... sov till 08... när sambons klocka ringde, uhhh

men ska strax hoppa in i duschen för att bege mig vidare på lite annat... få se hur social man e idag.. haha


 
 
Ingen bild

sväris

29 september 2013 22:43

Det där blir kanonbra de...ni är så duktiga! Kul att invigningen blev lyckad...men skadegörelse är aldrig roligt. Hoppas det är lätt fixat iaf!
Kram kram <3

nybygget

1 oktober 2013 08:33

Tack :) ni måste komma ut och hälsa på snart.. längesen ju! :(

Nej de e inte kul men de finns alltid folk som vill förstöra men de vart polisanmälda på plats sen även rätta till en del av sina fel så de gör förhoppningsvis inte om de igen :P

Kraaamis ♥

 
Hanna

Hanna

30 september 2013 21:42

Men så kul med klubb! Håller tummarna för att det kommer går bra för er :)

Sv: Tack så mycket för ditt snabba svar! Det var ju rackarns att IKEA frångått "gammal" standard..Hade ju gjort att så mycket enklare :)

http://hannovsky.blogspot.com

nybygget

1 oktober 2013 08:39

Ja de hoppas vi me... nu är de ju inte "vår" klubb utan några väldigt nära vänner till oss men vi är ju mer eller mindre där lika mycke som dom :)

ja de e jätte typiskt... tycker ÄH kan byta ut sina till lite snyggare stilrena luckor ist så folk slipper byta ut dom :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nybygget - 8 augusti 2017 14:35

Hej! Tack för en bra blogg med massa fina bilder :)Står nu själv i ÄH tankar och vi funderar på deras modell Tove som påminner väldigt mycket om Ägir.Dock är vi oroliga för grunden (torpargrund med avfuktare) och taket (ingen råspont utan endast skyd...

Av nybygget - 20 april 2017 19:05


Ja de har gått ett tag sen jag skrev nåt här. Svårt de här med blogg ändå... Känner just nu att jag inte vet vad jag ska göra med den.. men samtidigt så kanske den fortfarande hjälper personer som går i ÄH tankar.. Men hittar nån äns hit längre (?)...

Av nybygget - 30 januari 2017 19:22


Lilltoan.. denna "hemska" lilla vrå.. Den har stått orörd i 4 år.. inte ens en spegel har de funnits därinne.. Vi har lixom inte kommit fram till hur vi velat ha de där inne.. Men nu för nån vecka sen hände de nånting..  Vi tog oss i kragen oc...

Av nybygget - 2 januari 2017 21:40

Ja då var de 2017 nu då, å de är nu ganska precis på dagen 4 år sen vi fick vårat hus. Galet va åren går och vi trivs lika mycket fortfarande.. Jag börjar dock sträva efter lite nytt här hemma, ombyte förnöjer! Tonåringens rum är nästintill klart, ...

Av nybygget - 14 november 2016 21:27


I helgen startade jag projekt: "tonårsrum". Lika bra att passa på när sambon jobbar och inte har så mycket att säga till om, haha! Och ja varför frångå ett vinnande koncept, svart och vitt! Här får ni en liten tjuvtitt :)     Bilden är...

♦Presentation♦


Denna familj består av mig Johanna, Joakim, Jonte och lilla Minja. Även en gosfis till katt, Agnes ♥ Den 3 januari 2013 så levererades vårat hus från Älvsbyhus av modell Ägir (1plan, vinkel) till oss. Vi bor i en riktigt sommars

♦Fråga mig♦

13 besvarade frågor

♦Kalender♦

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

♦Tidigare år♦

♦Senaste inläggen♦

♦Kategorier♦

♦Arkiv♦

♦Länkar♦


Ovido - Quiz & Flashcards