nybygget

Direktlänk till inlägg 4 mars 2013

äntligen ♥

Av nybygget - 4 mars 2013 22:00

ja jag säger bara.. ÄNTLIGEN börjar de se ut som vi vill... grejer börjar hamna på plats åså.. :)
tänkte dela med mig lite av vårat badrum.. hur det blev med nya toaletten osv.
Kalasbra tycker vi... såklart! ;)
 
         FÖRE:
Lite halv dålig bild då man inte ser allt men aja, de får duga :)
 
EFTER:
 
 
ska bara upp en spegel över kommodon sen så är vi rätt så färdiga med badrummet :)

 
 
Ingen bild

Marie

3 oktober 2013 11:00

Så snyggt, kranen är ju bara sååå läcker!!! Ni kan ni!!! :)
Kram

nybygget

3 oktober 2013 11:01

tack :) kan å kan... vi försöker iaf :) kram

 
Ingen bild

Maria

3 oktober 2013 11:01

Fint!!!!! Men fusk :) Du skulle ju önska dig en sån tvål när du fyller år ;) attans!

Kram <3

nybygget

3 oktober 2013 11:01

Hihi ja jag vet.. men kunde inte hålla mig när jag fick nys om att de såldes här på orten ju ;) men handkrämen gillar jag oxå ;) kraaaam ♥

 
Ingen bild

Älvsbyhusbyggare

3 oktober 2013 11:01

Hej!
Följer din blogg. Kommer att flytta in i ett TYR i början av nästa år.
Hur har ni gjort i badrummet? Har ni satt in ett IKEA-badrumsskåp? Var det svårt att göra?

nybygget

3 oktober 2013 11:02

Hej hej.Kul att du följer oss, hoppas de ger dig lite inspo :)Ja vi har satt upp ett IKEA skåp, modell godmorgon (blandaren är ej IKEA), lätt som en plätt var de, säger jag som tittade på medans sambon fixa ;).. haha, närå.. de är bara att plocka ner det gamla å upp med det nya. vi tog iofs dit en rörmokare som hjälpte oss med rören osv till blandaren... Är det nåt annat du undrar så är det bara att fråga igen..Lycka till :)

 
Ingen bild

Li

29 januari 2016 22:02

Hej!
Jättefint badrum ni har!
Vi har precis beställt ägir och har några frågor.
Får man borra på fibo skiva? Har hört att man inte får göra det, utan att man får köpa dubbelhäftande tejp om man vi sätta upp något. Är set så?
Har ni handduktork i badrummet?

Tack på förhand!

nybygget

2 februari 2016 22:37

Svarat på detta i ett inlägg skrivet 20160202

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nybygget - 8 augusti 2017 14:35

Hej! Tack för en bra blogg med massa fina bilder :)Står nu själv i ÄH tankar och vi funderar på deras modell Tove som påminner väldigt mycket om Ägir.Dock är vi oroliga för grunden (torpargrund med avfuktare) och taket (ingen råspont utan endast skyd...

Av nybygget - 20 april 2017 19:05


Ja de har gått ett tag sen jag skrev nåt här. Svårt de här med blogg ändå... Känner just nu att jag inte vet vad jag ska göra med den.. men samtidigt så kanske den fortfarande hjälper personer som går i ÄH tankar.. Men hittar nån äns hit längre (?)...

Av nybygget - 30 januari 2017 19:22


Lilltoan.. denna "hemska" lilla vrå.. Den har stått orörd i 4 år.. inte ens en spegel har de funnits därinne.. Vi har lixom inte kommit fram till hur vi velat ha de där inne.. Men nu för nån vecka sen hände de nånting..  Vi tog oss i kragen oc...

Av nybygget - 2 januari 2017 21:40

Ja då var de 2017 nu då, å de är nu ganska precis på dagen 4 år sen vi fick vårat hus. Galet va åren går och vi trivs lika mycket fortfarande.. Jag börjar dock sträva efter lite nytt här hemma, ombyte förnöjer! Tonåringens rum är nästintill klart, ...

Av nybygget - 14 november 2016 21:27


I helgen startade jag projekt: "tonårsrum". Lika bra att passa på när sambon jobbar och inte har så mycket att säga till om, haha! Och ja varför frångå ett vinnande koncept, svart och vitt! Här får ni en liten tjuvtitt :)     Bilden är...

♦Presentation♦


Denna familj består av mig Johanna, Joakim, Jonte och lilla Minja. Även en gosfis till katt, Agnes ♥ Den 3 januari 2013 så levererades vårat hus från Älvsbyhus av modell Ägir (1plan, vinkel) till oss. Vi bor i en riktigt sommars

♦Fråga mig♦

13 besvarade frågor

♦Kalender♦

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

♦Tidigare år♦

♦Senaste inläggen♦

♦Kategorier♦

♦Arkiv♦

♦Länkar♦


Ovido - Quiz & Flashcards