nybygget

Direktlänk till inlägg 9 februari 2013

Stockholm Furniture & Light Fair

Av nybygget - 9 februari 2013 21:45

Stockholm Furniture & Light Fair
är världens största mötesplats för skandinavisk möbel- och ljusdesign,
med inredning för såväl hem som offentlig miljö.
 
°°°
 
Där har vi befunnit oss idag, Aj lajk ♥
Haft bästa sällskapet bestående av bror min med fru och självklart sambon....  
Det är så mycket man vill ha men plånboken är ju alldeles för liten :)
Men vissa saker är ju iaf inte allt för långt ifrån verklighet, handlar bara om när ;)
 
Just nu känner jag mig helt slut..
sambon jobbar och jag ligger i soffan under en filt med datan i knät och godisskålen inom räckhåll
melodifestivalen (skit tv) är på i bakgrunden medans jag har lurarna i örona och lyssnar på Bandit Rock Party
Stört sköna männsikor ju haha
 
 
Tog inte så mycket bilder under dagen.. men här iaf två :)
 
°°°
 
Påtal om annat så har slutbesiktningen blivit framflyttad från tisdag till måndag
De är ju snart.. känns helt sjukt ju.. på MÅNDAG lixom :)
Iofs blir det ändå inget klart förrens på tisdag då kommunen inte kunde komma på måndag
Så det blir på tisdag som tidigare bestämt.
Aja.. shit happends :)
Nej nu ska jag fortsätta lyssna på galningarna och surfa runt lite på nätet
få lite inspo och kanske man klickar hem nåt fint?!
Det visar sig :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nybygget - 8 augusti 2017 14:35

Hej! Tack för en bra blogg med massa fina bilder :)Står nu själv i ÄH tankar och vi funderar på deras modell Tove som påminner väldigt mycket om Ägir.Dock är vi oroliga för grunden (torpargrund med avfuktare) och taket (ingen råspont utan endast skyd...

Av nybygget - 20 april 2017 19:05


Ja de har gått ett tag sen jag skrev nåt här. Svårt de här med blogg ändå... Känner just nu att jag inte vet vad jag ska göra med den.. men samtidigt så kanske den fortfarande hjälper personer som går i ÄH tankar.. Men hittar nån äns hit längre (?)...

Av nybygget - 30 januari 2017 19:22


Lilltoan.. denna "hemska" lilla vrå.. Den har stått orörd i 4 år.. inte ens en spegel har de funnits därinne.. Vi har lixom inte kommit fram till hur vi velat ha de där inne.. Men nu för nån vecka sen hände de nånting..  Vi tog oss i kragen oc...

Av nybygget - 2 januari 2017 21:40

Ja då var de 2017 nu då, å de är nu ganska precis på dagen 4 år sen vi fick vårat hus. Galet va åren går och vi trivs lika mycket fortfarande.. Jag börjar dock sträva efter lite nytt här hemma, ombyte förnöjer! Tonåringens rum är nästintill klart, ...

Av nybygget - 14 november 2016 21:27


I helgen startade jag projekt: "tonårsrum". Lika bra att passa på när sambon jobbar och inte har så mycket att säga till om, haha! Och ja varför frångå ett vinnande koncept, svart och vitt! Här får ni en liten tjuvtitt :)     Bilden är...

♦Presentation♦


Denna familj består av mig Johanna, Joakim, Jonte och lilla Minja. Även en gosfis till katt, Agnes ♥ Den 3 januari 2013 så levererades vårat hus från Älvsbyhus av modell Ägir (1plan, vinkel) till oss. Vi bor i en riktigt sommars

♦Fråga mig♦

13 besvarade frågor

♦Kalender♦

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

♦Tidigare år♦

♦Senaste inläggen♦

♦Kategorier♦

♦Arkiv♦

♦Länkar♦


Ovido - Quiz & Flashcards