nybygget

Alla inlägg den 18 november 2012

Av nybygget - 18 november 2012 13:00

Idag är det storstädning som gäller... gick upp 7 i morse för att börja tvätta
men jag känner att kraften har svikit mig lite nu så jag hamna här ist, har iaf tvättat, diskat, plockat både saker & kläder samt bäddat rent i samtliga sängar så lite nytta har jag iaf gjort. :)
Lägenheten ligger ju nu ute för visning och jag vill inte ha ett stök när de väl kommer folk och ska titta på den så lika bra att ta en storstädning sen försöka hålla undan alla papper och prylar så gott de går tills flytten i jan/feb.
 
Men nu som sagt hamna jag här och fick syn (förut oxå) på en sån otroligt vacker skapelse designad av Kristina Stark
Vill ha!!
Finns 2 olika storlekar och massa olika färger, men för min del tycker jag svart och den stora asken tilltalar mig mest ;)
Tänk att ordspråket - "Less is more" alltid stämmer.
 

♦Presentation♦


Denna familj består av mig Johanna, Joakim, Jonte och lilla Minja. Även en gosfis till katt, Agnes ♥ Den 3 januari 2013 så levererades vårat hus från Älvsbyhus av modell Ägir (1plan, vinkel) till oss. Vi bor i en riktigt sommars

♦Fråga mig♦

13 besvarade frågor

♦Kalender♦

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

♦Tidigare år♦

♦Senaste inläggen♦

♦Kategorier♦

♦Arkiv♦

♦Länkar♦


Ovido - Quiz & Flashcards