nybygget

Alla inlägg den 7 juni 2013

hot

Av nybygget - 7 juni 2013 22:00

idag har det vart riktigt varmt ute... hur underbart?!
tog en frukost på trappen i solen medans jag vänta på att sambon skulle komma hem från jobbet
jag börja måla vid 8 ungefär medans sambon gick å sov några timmar så nu är de inte mycke kvar alls... känns helt galet faktiskt.. så mycke tid och kärlek vi lagt ner på denna målning :) men de blir ju bra så, väl värt de ♥ :)
 
 
 
känns ju underbart att folk får "se upp" till oss när de går förbi ;)
°°°
 
efter lite målning å sömn så åkte vi ner till hamnen å uträtta lite ärenden plus mötte upp svärföräldrarna på en fika, åkte sen hem till oss och satt i solen å snicksnacka mest :)
(läs "satt i solen och brände mig")
de åkte hem igen efter några timmar och vi fortsatte då att måla klart några fönster å lite andra detaljer.
sen gick vi ner till hamnen igen för en bit mat, å nu sitter grabbarna å kollar på fotboll medans jag ligger i sängen med datan i knät å en kall cider i handen.. mums :)
 

♦Presentation♦


Denna familj består av mig Johanna, Joakim, Jonte och lilla Minja. Även en gosfis till katt, Agnes ♥ Den 3 januari 2013 så levererades vårat hus från Älvsbyhus av modell Ägir (1plan, vinkel) till oss. Vi bor i en riktigt sommars

♦Fråga mig♦

13 besvarade frågor

♦Kalender♦

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

♦Tidigare år♦

♦Senaste inläggen♦

♦Kategorier♦

♦Arkiv♦

♦Länkar♦


Ovido - Quiz & Flashcards