nybygget

Alla inlägg den 19 mars 2016

Av nybygget - 19 mars 2016 21:26

Tänk.. två månader har snart bara passerat förbi mig utan att jag ens har hunnit reagera.

Den senaste veckan har vart hemsk rent ut sagt, känner mig mer död än levande.. en liten med ordentlig influensa, febertoppar utan dess like och öroninflammation på de.

Nu vill vi ha bort alla baciller.

Jag själv har oxå vart lite snuvig, vilket resulterar att man är tröttare än vanligt ändå utan småbarns gnäll.


Annars händer inte så mycke just nu (som ni märker), väntar på våren mest känns de som, men tusselago har vi fått här iaf så snart kanske man får säga att de är vår. Ja, jag väntar mest på de så man kan börja greja ute utan att behöva skotta snö mellan varven.

Haha nu låter jag riktigt bitter ;)

Men alltså, den här tiden på året kan ju vara så himla långdragen ibland.

Sen måste jag även ta tag i hallen... tänker på de varje dag men jag har ingen energi för de, och hur bra blir de då lixom om man inte har de, då kan de ju bli hur galet som helst... så därför får de vara som de är ett tag till :)

 

bjuder på en bild från februari månad.. som tur är har vi inte så här mycke snö nu :)

Av nybygget - 19 mars 2016 21:24

Nej de var tydligen inte bara vi som har fått tjata....


"Vi har också fått tjata för att få det sista från tvåårsbesiktningen fixat. De har väl ett par månader på sig, sedan kan man påminna dem via mail och om de inte kan fixa det inom viss tid (några veckor till) så är det bara att anlita vem som helst annan och fakturan betalar Älvsbyhus. Så har vi gjort. Och är det något vi har kunnat fixa själv (tapetsering tex) så har vi bett om pengar vilket de gått med på. Har väl dragit ut på tiden en aning men ändå relativt smärtfritt!"

♦Presentation♦


Denna familj består av mig Johanna, Joakim, Jonte och lilla Minja. Även en gosfis till katt, Agnes ♥ Den 3 januari 2013 så levererades vårat hus från Älvsbyhus av modell Ägir (1plan, vinkel) till oss. Vi bor i en riktigt sommars

♦Fråga mig♦

13 besvarade frågor

♦Kalender♦

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

♦Tidigare år♦

♦Senaste inläggen♦

♦Kategorier♦

♦Arkiv♦

♦Länkar♦


Skapa flashcards