nybygget

Alla inlägg den 24 januari 2016

Av nybygget - 24 januari 2016 21:17

Ja ikväll fick jag för mig att pyssla lite igen... Pysslar en hel del på jobbet men ibland så faller suget till även hemma, speciellt när det är enkelt och snabbt - papper, tråd och lim är allt som behövs :)

Här nedan har ni resultatet, tänk va lite skuggor kan göra ändå... älskar't ♥

 


♦♦♦

Fick ett presentkort när jag fyllde 30 på en designbutik, och nu efter jul alltså 1,5år senare så gjorde jag slut på pengarna ;) haha... beslutsångest deluxe har de varit kan jag säga...

Men iaf, 2st HAY gymringar vart de för en del av kortet och här hamnade en av dom... skulle eg. sitta i hallen tänkte jag men nä, den gjorde sig bra där tycker jag.

Vill inte ha nån lampa i fönstret när man sitter där, så lätt att slå ner.

Så detta fick bli ett perfekt alternativ för de :)

Super nöjd!

(ni får ju ursäkta kvalitén på korten jag lägger upp, men jag har varken tid eller ork att hålla på att redigera dom)

♦Presentation♦


Denna familj består av mig Johanna, Joakim, Jonte och lilla Minja. Även en gosfis till katt, Agnes ♥ Den 3 januari 2013 så levererades vårat hus från Älvsbyhus av modell Ägir (1plan, vinkel) till oss. Vi bor i en riktigt sommars

♦Fråga mig♦

13 besvarade frågor

♦Kalender♦

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

♦Senaste inläggen♦

♦Kategorier♦

♦Arkiv♦

♦Länkar♦


Ovido - Quiz & Flashcards