nybygget

Alla inlägg den 2 januari 2016

Av nybygget - 2 januari 2016 21:26

Vår lilla tjej fick sig ett lek kök i julklapp....

Hon vart sååå himla glad och hon tycker de är så kul och "laga" mat till oss, sina dockor och gosedjur :)

Lilla hjärtat ♥ så himla mysigt och sitta och titta på henne när hon grejar :)

♦♦♦

Men jag nöjer mig ju sällan med färdig köpt produkt utan jag ville göra,

som så många andra oxå gör med detta kök, piffa till det lite...

kvällarna precis innan julafton tog jag tag i detta för att det skulle stå färdigt för lek på julafton.

Jag vart löjligt nöjd med detta och de passar så bra in i hennes mysiga rum :)

 

Av nybygget - 2 januari 2016 20:52

Jaha då har både jul och nyår varit och nu mer är det 2016 då... förstår inte vart dagarna tar vägen?!

Men inget jag kan göra nåt åt, bara att go with the flow :)

Julen var jätte mysig och lugn iaf, vi spenderade självaste julafton här hemma med sambons familj sen på juldagen for vi iväg till mina föräldrar och fira med mina syskon åså.... man har säkert gått upp 10kg nu under julledigheten... shit va man äter heeeeeela tiden :) haha

Även nyår spenderade vi här hemma, såååå himla lugnt å skönt, var bara vi och en kompis. Vi åt gott och sköt iväg lite smällare, behöver inte vara mer tycker jag... jag är nämligen ingen sån "typisk nyårsfirare" :)

Men nu längtar jag efter att få plocka bort alla julgrejer och välkomna våren om sisodär några månader ;)

 

♦♦♦

 

Och tänk, i morron är det TRE år sen vi fick huset... Galet tamejtusan, men helt underbart.

Jag trivs så fantastiskt bra!



♦Presentation♦


Denna familj består av mig Johanna, Joakim, Jonte och lilla Minja. Även en gosfis till katt, Agnes ♥ Den 3 januari 2013 så levererades vårat hus från Älvsbyhus av modell Ägir (1plan, vinkel) till oss. Vi bor i en riktigt sommars

♦Fråga mig♦

13 besvarade frågor

♦Kalender♦

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

♦Senaste inläggen♦

♦Kategorier♦

♦Arkiv♦

♦Länkar♦


Skapa flashcards