nybygget

Direktlänk till inlägg 31 mars 2015

Stilla

Av nybygget - 31 mars 2015 12:25

Här sitter jag å plinkar på tangenterna... Ja.. de var ett tag sen jag var in här nu, men ja. de står lixom still i huvudet å sen så vart jag tvungen att hastigt och lustigt formatera min mobil så alla bilder jag hade och ALLT annat viktigt som anteckningar osv bara.. BORTA!!!! rätt lessen över de faktiskt, allt som jag skrivit om Minja är oxå borta.. alla hennes framsteg när hon lärt sig nya saker å när tänder pluppat upp osv.

Ja jag vet de är teknik å de lever sitt eget liv men gahh... hedan efter så blir de till att skriva på papper ist.
Så har ni en Z3:a å ska uppdatera till nya pragramuppdateringen.. SPARA ALLT innan.. hört att detta hänt andra oxå.

Min hängde sig å sen var det kört att få den levande igen...

Så ja.. bilder jag hade tänkt lägga upp här är nu som sagt borta. Å jag har inte hittat nån energi för att ta om alla bilder än.. Men de kommer förhoppningsvis.

Nu vill jag bara ha värme å sol så man kan spendera dagarna ute ist för inne å se hur regnet/snön faller utanför.

Idag är de depp... ber om ursäkt för de ♥

 
 
Ingen bild

Agnetha

31 mars 2015 12:52

Hej på dig, vad trist med dina bilder, teknikens under är inte alltid så roligt.
Hoppas du trots allt har det bra och önskar dig och din familj en Glad Påsk.
Kram från Agnetha

nybygget

7 april 2015 21:34

Hej :)
Ja de va trist men de är bara att börja om och komma ihåg att tömma mobilen till datan lite oftare.. Värst skulle vara om den pajja också :P

Kul att du kikar in här ibland.. :) Hoppas ni hade en fin påsk. ♥ Massa kramar

 
Ingen bild

Michelle

31 mars 2015 21:03

Jag har en fråga :) hur lång leveranstid var det på ert hus? Tittade ni på några andra modeller innan ni valde Ägir? Och vad var det isåfall som fick er att välja just Ägir :) hoppas du haft en fin dag. Är såå avis på ert fina hus!

nybygget

7 april 2015 21:32

Svar på din kommentar finns i ett inlägg skrivet den 7april 2015 :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nybygget - 8 augusti 2017 14:35

Hej! Tack för en bra blogg med massa fina bilder :)Står nu själv i ÄH tankar och vi funderar på deras modell Tove som påminner väldigt mycket om Ägir.Dock är vi oroliga för grunden (torpargrund med avfuktare) och taket (ingen råspont utan endast skyd...

Av nybygget - 20 april 2017 19:05


Ja de har gått ett tag sen jag skrev nåt här. Svårt de här med blogg ändå... Känner just nu att jag inte vet vad jag ska göra med den.. men samtidigt så kanske den fortfarande hjälper personer som går i ÄH tankar.. Men hittar nån äns hit längre (?)...

Av nybygget - 30 januari 2017 19:22


Lilltoan.. denna "hemska" lilla vrå.. Den har stått orörd i 4 år.. inte ens en spegel har de funnits därinne.. Vi har lixom inte kommit fram till hur vi velat ha de där inne.. Men nu för nån vecka sen hände de nånting..  Vi tog oss i kragen oc...

Av nybygget - 2 januari 2017 21:40

Ja då var de 2017 nu då, å de är nu ganska precis på dagen 4 år sen vi fick vårat hus. Galet va åren går och vi trivs lika mycket fortfarande.. Jag börjar dock sträva efter lite nytt här hemma, ombyte förnöjer! Tonåringens rum är nästintill klart, ...

Av nybygget - 14 november 2016 21:27


I helgen startade jag projekt: "tonårsrum". Lika bra att passa på när sambon jobbar och inte har så mycket att säga till om, haha! Och ja varför frångå ett vinnande koncept, svart och vitt! Här får ni en liten tjuvtitt :)     Bilden är...

♦Presentation♦


Denna familj består av mig Johanna, Joakim, Jonte och lilla Minja. Även en gosfis till katt, Agnes ♥ Den 3 januari 2013 så levererades vårat hus från Älvsbyhus av modell Ägir (1plan, vinkel) till oss. Vi bor i en riktigt sommars

♦Fråga mig♦

13 besvarade frågor

♦Kalender♦

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

♦Tidigare år♦

♦Senaste inläggen♦

♦Kategorier♦

♦Arkiv♦

♦Länkar♦


Ovido - Quiz & Flashcards