nybygget

Alla inlägg den 12 mars 2015

Av nybygget - 12 mars 2015 22:17

tänk hörrni att våren troligen är på intågande.. Så sjukt härligt.

Såg härom dagen att några krokusar hade hittat upp till vår solen, även mini påskliljorna var påväg upp.

Älskar denna årstid, ännu mer nu när man bor i hus och har en tomt som bjuder på alla slags härliga vår och sommar blommor.. :)

 

Men, de va ju inte därför jag kikade in här nu på kvällskvisten. Utan jag tänkte visa er en vimpel jag knåpa ihop lite snabbt till lillans rum.. För att vara min absolut första jag någonsin har gjort så måste jag få säga att jag är nöjd. :)

*stolt* ;) hihi

 


Ni kan ju bortse från de snurrade bandet men jag orkade inte fixa de för några bilder bara för att de skulle se "perfekt" ut.

Kanske fixar de en annan dag... Troligen inte.. Mina mamma ögon har lärt sig se förbi såna små saker (som jag eg. stör mig enormt mycke på) meeeen... De finns andra viktiga saker att lägga energin på, så nu släpper vi de ;)

♦Presentation♦


Denna familj består av mig Johanna, Joakim, Jonte och lilla Minja. Även en gosfis till katt, Agnes ♥ Den 3 januari 2013 så levererades vårat hus från Älvsbyhus av modell Ägir (1plan, vinkel) till oss. Vi bor i en riktigt sommars

♦Fråga mig♦

13 besvarade frågor

♦Kalender♦

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

♦Senaste inläggen♦

♦Kategorier♦

♦Arkiv♦

♦Länkar♦


Skapa flashcards