nybygget

Alla inlägg den 21 januari 2015

Av nybygget - 21 januari 2015 11:52

Tänkte svara på en fråga här som jag fick i går kväll.. Lika bra att lägga upp den som ett inlägg ifall det är fler som undrar :)


Ingela undrade följande:

Hej!
Tänkte höra med er ifall ni kaklade direkt på spånplattan i köket eller om ni satte repgips på spånplattan före? Ni har ett superfint hus!!
Vänlig hälsning Ingela

Svar:

Hej och tack så jätte mycket :)

Ja vi kaklade direkt på spånskivan och de sitter kvar än (efter 2 år) ;)
Vi hade en bekant här som vart kakelsättare som guidade oss genom de där och sa till oss att använda nåt som heter kakellim (om jag inte minns helt fel).
Men ta kontakt med en kakelleverantör/ -återförsäljare om ni känner er osäkra. Dom kan bäst :)

Hoppas de hjälpte dig/er lite iaf och lycka till :)

 

♦♦♦♦♦

Ja som sagt, är det nåt ni undrar så har ni en funktion här på vänster sida som heter "fråga mig"
Där kan ni ställa en fråga snabbt och jag ska försöka svara så snabbt jag kan.
Där kan ni även gå in och se vad andra ställt för frågor oxå, kanske nåt ni undrar som nån annan redan frågat om.. ja då har ni mitt svar där snabbt och enkelt :)



♦Presentation♦


Denna familj består av mig Johanna, Joakim, Jonte och lilla Minja. Även en gosfis till katt, Agnes ♥ Den 3 januari 2013 så levererades vårat hus från Älvsbyhus av modell Ägir (1plan, vinkel) till oss. Vi bor i en riktigt sommars

♦Fråga mig♦

13 besvarade frågor

♦Kalender♦

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

♦Senaste inläggen♦

♦Kategorier♦

♦Arkiv♦

♦Länkar♦


Skapa flashcards