nybygget

Alla inlägg den 22 december 2014

Av nybygget - 22 december 2014 16:39

Igår var vi och kika på vännens hus som han fick levererat för några dagar sen.

Och jag måste erkänna att när jag klev in innanför dörren så drog jag ett djupt andetag genom näsan och känner doften av nybyggt, jag saknar de.. doften alltså. Och känslan av nybyggt. Han kommer få de så bra :)
Sen måste jag säga att ÄH har uppgraderat sig på vissa små saker som jag såg ganska omgående när jag klev in i huset.. de har bytt ut lampknappar osv.. sååååå mycke snyggare än de vi har, jag vart så himla avis! GORM!

De har dom lyckats bra med... sen även bytt ut ringklockan. Till NEXA, till sambons stora förtjusning då vi kör nexa i en stor del av huset idag. Mycke bra, så skönt och kunna styra lampor osv. genom mobilen.


Här har ni de.. lilla Frigg. :)
De gör sig så himla bra där, kommer bli kanon när de blir rött med vita knutar sen ihop med alla andra intill liggande byggnader :)

Av nybygget - 22 december 2014 16:29

Tänk att det är julafton på onsdag, helt galet faktiskt tycker jag.

Är man klar med alla klappar osv då? Nä såklart inte.. haha, de hör väl lite till eg tycker jag väl va?

Ordet julstress känner nog var och varannan igen sig i :)

Vi ska väl försöka göra klart de sista i morron. Ja, precis.. i morron när alla andra oxå ska göra de ;)

Äsch vi ska bara fixa lite smått och gott så ingen direkt stess för oss, vi ska bara va såna som är ivägen för alla andra som verkligen stressar med sina sista klappar ;)


Idag har de iaf fallit lite vitt i från himmlen... va ju på tiden 
fast nu när jag va ut och hämta ved så märkte man att de kommit regn på de då de va som en hård skorpa uppepå.. tråk! Men men lite vitt är de iaf :) kommer troligtvis inte ligga kvar tills på onsdag om man tror vädret.
Äsch, strunt samma, finns annat att bekymra sin om. kan ju ändå inte göra nåt åt de :) väder blir de oavsett.

♦Presentation♦


Denna familj består av mig Johanna, Joakim, Jonte och lilla Minja. Även en gosfis till katt, Agnes ♥ Den 3 januari 2013 så levererades vårat hus från Älvsbyhus av modell Ägir (1plan, vinkel) till oss. Vi bor i en riktigt sommars

♦Fråga mig♦

13 besvarade frågor

♦Kalender♦

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

♦Tidigare år♦

♦Senaste inläggen♦

♦Kategorier♦

♦Arkiv♦

♦Länkar♦


Ovido - Quiz & Flashcards