nybygget

Alla inlägg den 12 november 2014

Av nybygget - 12 november 2014 12:42

Igår pysslade jag och loppan ihop 3st pompoms till hennes rum.
Super enkelt och fint :)


Av nybygget - 12 november 2014 12:29

Hej igen.
När jag ser på bilderna köket. före så har ni inte bytt ut skåp mot lådorbackar som tillval av älvsbyhus. Hur gjorde ni då? Du ha inga papper kvar på beställningen på dörrarna så man se vilka mått/pris de är med allt. sitter och knepar på ikeas hemsida men får inte ihop alla luckorna med älvsbyhus luckor. Kollar på deras gamla serie FAKTUM.


Svar:
Halloj.
Ja de stämmer, vi tog skåp rakt igenom av ÄH å sen så köpte vi till rullbackar från IKEA, inga konstigheter alls när vi beställde, men då fanns ju iofs sortimentet kvar i butik. 
Men jo måtten ska stämma ändå?!
Fast såg just på IKEAs hemsida att just luckorna APPLÅD har dom problem med och går inte att beställa förrens Januari 2015. Kanske därför du inte får ihop allt?
Jag har säkert ett kvitto kvar från köket men vart de är just nu vet jag inte då alla pärmar är nerpackade i en kartong i förrådet. Men total pris vart ungefär 10 tusen.
Önskar jag kunde hjälpa mer men svårt när ikea inte längre har sortimentet på samma sätt.
Lycka till iaf. :)

♦Presentation♦


Denna familj består av mig Johanna, Joakim, Jonte och lilla Minja. Även en gosfis till katt, Agnes ♥ Den 3 januari 2013 så levererades vårat hus från Älvsbyhus av modell Ägir (1plan, vinkel) till oss. Vi bor i en riktigt sommars

♦Fråga mig♦

13 besvarade frågor

♦Kalender♦

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

♦Senaste inläggen♦

♦Kategorier♦

♦Arkiv♦

♦Länkar♦


Ovido - Quiz & Flashcards