nybygget

Alla inlägg den 26 september 2014

Av nybygget - 26 september 2014 15:34

Hej! Vill börja med att berömma dig för fantastiskt inspiration och inredningstips! Vi bygger ägir under våren 2015 och undrar om du inte skulle vilja lägga upp nån bild på passagen, vardagsrum och sovrummen nu när ni bott in er?! Alltid kul att se hur andra tänker och få tips och idéer till sitt framtida drömhus:)

Svar:
Först vill jag tacka otroligt mycke för dom vänliga orden :) Sånt värmer.
Samt säga Lycka till med husbygget, Ägir är ett fantastiskt hus :)
Men till det tråkiga så har INGA förändringar hänt i detta hus sen vi flytta in ;) tyvärr asså, haha
Vardagsrummet ser ut som sist jag visa bild på de å passagen är lika tom som när vi fick huset, bortsett från gardiner då och sovrummet ser oxå likadant ut som när vi flytta in.. om möjligen mer stökigt ;)
men jag kan slänga in bilder på de ändå.. :P
(mer bilder från insidan finns på vänster sida under "kategorier")

nya kökstolar är det dock nu :P


Grabben fick sig en fototapet i sitt rum, de var hans enda önskan när han fick bestämma :)

Och i dotterns rum ekar de fortfarande rätt tomt, iom vi har massa skit där som SKA UT därifrån.. men jag lovar att de kommer komma mer bilder på hennes rum sen längre fram.. :) När jag kan börja greja för fullt.. yeey!
***

Anledningen till att det är så här fortfarande i en del rum är för att jag är inte nöjd och för att jag inte vet hur jag vill ha det, ÄN! (sådär 1½år senare, höhö)
Därför så får allt vara så tills jag känner att - YES! de där känns hel rätt.
Men fram tills dess så får allt vara tråkigt kalt, jag avskyr nämligen att göra hål i väggen tex. för att sen ångra sig...

Men med vardagsrummet är jag väl mest nöjd, men de är för att de är de "lättaste" tycker jag.

I passagen kommer det ev. komma upp en fotovägg. Och i vårat sovrum, ja ni.. där vet jag inte alls. :)

♦Presentation♦


Denna familj består av mig Johanna, Joakim, Jonte och lilla Minja. Även en gosfis till katt, Agnes ♥ Den 3 januari 2013 så levererades vårat hus från Älvsbyhus av modell Ägir (1plan, vinkel) till oss. Vi bor i en riktigt sommars

♦Fråga mig♦

13 besvarade frågor

♦Kalender♦

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

♦Tidigare år♦

♦Senaste inläggen♦

♦Kategorier♦

♦Arkiv♦

♦Länkar♦


Skapa flashcards