nybygget

Alla inlägg den 23 september 2014

Av nybygget - 23 september 2014 18:06

Ja jag tror hösten har hittat hit nu, usch å fy vilket väder vi haft de senaste dagarna... regn, regn och blåst.
Men jag ska iofs inte klaga.. jag tycker de e mysigt och sitta i soffan å titta ut och tycka de är helt underbart att INTE behöva gå ut :) Och extra mysigt blir de ju när man kan tända en brasa :)


Bjuder på två bilder från vårat hus i somras och längtar till nästa sommar när lilla tösen kan springa runt å leka på gräsmattan. :) Vi har fortfarande lite små "pillgöra" kvar att göra som ni kan se så som att sätta kjol på altanen, bygga om samtliga trappor å lite sånt, så nästa sommar får vi lägga krutet där, samt på staket runt tomten. I år har carporten fått sitt å ja, lillan tar sin tid :)


Jag trivs såå bra här...


♦Presentation♦


Denna familj består av mig Johanna, Joakim, Jonte och lilla Minja. Även en gosfis till katt, Agnes ♥ Den 3 januari 2013 så levererades vårat hus från Älvsbyhus av modell Ägir (1plan, vinkel) till oss. Vi bor i en riktigt sommars

♦Fråga mig♦

13 besvarade frågor

♦Kalender♦

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

♦Tidigare år♦

♦Senaste inläggen♦

♦Kategorier♦

♦Arkiv♦

♦Länkar♦


Ovido - Quiz & Flashcards