nybygget

Alla inlägg den 12 september 2014

Av nybygget - 12 september 2014 19:58

....till dig Johanna K :)

Hej igen! Tänkte höra hur ni gjorde med kontrollansvarig? Valde ni någon som säljaren rekommenderade? Va ni nöjda med hen?:) mvh/johanna
Svar:
Halloj igen :) Nä vi hade ingen som säljaren rekommendera utan vi hade en helt utomstående härifrån kommunen som vi bor i. Vi tyckte att de kändes bättre. Men de där e ju lite som man känner själv såklart.
Hoppas ni hittar nån som ni känner er trygga med :)

***

Ja här sitter jag å lilla tösen... hon är mindre nöjd, men de hör väl till de oxå ibland :)
Vi har fortfarande datorn inne i barnrummet då vi inte hunnit få ihop nåt kontor ännu, men när jag gick in här så kände jag bara.. -guuu va jag längtar tills jag får fixa i ordning här inne.
Klart jag kan göra mycke nu me men de känns inge kul å göra de när man inte kan göra de "fullt ut"..
Men de kommer väl de me.
Nej nu ska vi ta å sätta oss i soffan å glo lite på tv... Vi ses! :)

Skapa flashcards