nybygget

Alla inlägg den 19 maj 2014

Av nybygget - 19 maj 2014 20:04

Ja nu har vi eller förlåt sambon börjat måla carporten..

Duktig... men igår tog den grå grundfärgen slut och idag är de inte ens lönt att titta ut genom fönstret.. fy va de regnar stundvis..

Själv försöker jag kämpa mig igenom min pluggning.. Just nu är jag tok förkyld och motivationen ligger begravd nånstans tror ja.. men ska ta å söka lite på nätet efter inspiration till en lgh i New York å sen göra ett moodboard.

Låter ju lätt som en plätt, vilket de eg. är men de e just den där motivationen...

Ibland skulle de vara skönt att åka till en skola och plugga ist för att sitta hemma, där man får lite bra feedback å nån som tycker en är duktig... sitta å belöna mig själv, de e jag rätt urusel på...

Samt att de inte är lika lätt att glida iväg på annat när man är "under bevakning" ;)


Då ligger jag hellre i soffan just nu med telefonen å letar efter konton på instagram med barnrumsinsop.

Ja internet me.. men instagram är roligare :P

jag vill så gärna börja.. de flyger å far i mitt lilla huvud hur jag vill ha det och jag tror innerst inne jag är rätt "klar" med hur jag vill ha det.. sambon litar på mig säger han... men klart de finns små detaljer som jag måste fila lite mer på..

men jaja.. de kommer väl de oxå.. en sak i taget!

♦Presentation♦


Denna familj består av mig Johanna, Joakim, Jonte och lilla Minja. Även en gosfis till katt, Agnes ♥ Den 3 januari 2013 så levererades vårat hus från Älvsbyhus av modell Ägir (1plan, vinkel) till oss. Vi bor i en riktigt sommars

♦Fråga mig♦

13 besvarade frågor

♦Kalender♦

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

♦Tidigare år♦

♦Senaste inläggen♦

♦Kategorier♦

♦Arkiv♦

♦Länkar♦


Skapa flashcards