nybygget

Alla inlägg den 7 maj 2014

Av nybygget - 7 maj 2014 18:40

Tänkte bjussa på 2 bilder på carporten.. ibland kommer såna ryck och så ser man att de hänt massa :)



står inte på nu förrens färgen ska på oxå... kommer bli riktigt bra detta... ♥

____________________________


Idag fyller förövrigt grabben tonåring... 13 bast, sjukt!

Men ja, med hans vanliga otur så fick han spendera en tid av sin födelsedag på sjukhuset..

Ja de kan vara farligt att ha idrott ibland i skolan..

Röntgen i morronbitti, troligen en grov stukning eller en spricka.. alldeles blå/lila å svullen på lillfingret.


Annars idag har jag röjt i blivande barnrummet, kommer bli en körning till denna vecka till tippen..

Men UJ va skönt det är att göra sig av med prylar.. samt plocka om så att det slipper vara 10 kartonger när allt typ får plats i 3st... grymt skönt :)

Så denna vecka har jag vart flitig, först tvättstugan och sen idag barnrummet. *klapp på axeln*


Sen så upptäckte jag efter många om å men att jag tydligen är med i tidningen idag... Tack för den vännen ♥

Haha, snyggaste bilder ever hitta hon oxå.. haha ;)

Varför måste man fylla 30 för? :D

på lörda smäller de, så nu ska jag skriva en inköpslista på allt som behövs. Hjälp!!

♦Presentation♦


Denna familj består av mig Johanna, Joakim, Jonte och lilla Minja. Även en gosfis till katt, Agnes ♥ Den 3 januari 2013 så levererades vårat hus från Älvsbyhus av modell Ägir (1plan, vinkel) till oss. Vi bor i en riktigt sommars

♦Fråga mig♦

13 besvarade frågor

♦Kalender♦

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

♦Tidigare år♦

♦Senaste inläggen♦

♦Kategorier♦

♦Arkiv♦

♦Länkar♦


Ovido - Quiz & Flashcards