nybygget

Alla inlägg den 2 maj 2014

Av nybygget - 2 maj 2014 17:38

Vart tog den härliga sommar värmen vägen som det var sista helgen i april?

När man kunde gå i bara en tunn tröja å tycka de blåste alldeles lagom?

Ja den försvann... för på natten till 1maj så kom de ju nästintill 7cm snö... tack för den väder guden!

Jag hoppas bannemej inte du tänker göra nån sån dum grej till nästa helg... hmmf!





Jaja.. här står de väl typ still just nu.. eller nej de gör de inte.. de e bara de att de är sånt där som inte syns men som är ett måste som håller på å fixas just nu... dvs. dra el i förrådet osv.. jag kan inte påstå att jag tycker det är speciellt intressant men måste ändå va med på ett hörn tycker sambon så att uttag/lampor osv kommer på rätt ställe från början.

Jag vill inte vara så tråkig men som de flesta vet så är de lixom lite annat som försigår i mitt huvud som inte alls har med bygget att göra just nu :P

Jag känner ett ganska starkt sug efter att få börja boa, men jag vet att jag inte kan de.. ÄN!

Och ja de är ju 9-10veckor kvar.. men ändå.. kommer gå fort de!

Hela maj är typ uppbokat med prylar tillsammans och på varsitt håll... sen därimellan är de ju jobb osv.


Helgen som kommer fyller jag 30... å ja de snurrar i mitt huvud just nu. hur ska jag få ihop allt?

Jag e ju sån sjuk perfektionist när de kommer till såna saker å ja de e ju eg. bara helt onödigt.. men sån e jag.

För eg. får de ju bli som de blir men ändå vill jag ju att de ska bli "bra"... grubbel grubbel.. haha


Nej jag ska nog inte sitta här längre å tråka ut er med sånt här pladder :)

jag kilar vidare.. tjingis!

♦Presentation♦


Denna familj består av mig Johanna, Joakim, Jonte och lilla Minja. Även en gosfis till katt, Agnes ♥ Den 3 januari 2013 så levererades vårat hus från Älvsbyhus av modell Ägir (1plan, vinkel) till oss. Vi bor i en riktigt sommars

♦Fråga mig♦

13 besvarade frågor

♦Kalender♦

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

♦Senaste inläggen♦

♦Kategorier♦

♦Arkiv♦

♦Länkar♦


Skapa flashcards