nybygget

Alla inlägg den 19 februari 2014

Av nybygget - 19 februari 2014 12:11

För våra nära och kära så som familj & vänner är inte detta nån hemlighet, men för många runt om i sverige som läser denna blogg har inte detta framkommit tidigare... Men vi väntar en liten som kommer tänkas komma ut ur min lilla mage i Juli månad .

Vi är lyckligare än nånsin och äntligen så kommer det förhoppningsvis hända lite här på bloggen oxå. Dvs att få börja inreda ett barnrum som jag kommer dela med mig av... Yippiii ♥ DE ser jag fram emot jätte mycke. :)


Men i all denna lycka så måste vi nu börja med carporten på riktigt så fort det börjar bli lite värme ute och risken för snö inte längre finns på samma sätt som nu. Så vi får ut allt bråte vi har i "kontoret" som just nu är förråd till ett ordentligt förråd ute i carporten och sen kan röja ut "gästrummet" som nu är kontor och sen göra de till barnrum.. Ja ni hör ju hur rörigt de låter men vi har börjat lite smått med de nu iaf.. igår hämtade vi hem fönster till förrådet och i dag ska vi hämta hem isoleringsull till golv och tak.

Så ja.. de va allt jag ville säga... håll ögonen öppna för nu börjar de hända lite igen efter en seg vinter :)

Bara dryga 20 veckor kvar till Juli ;) ♥


Vecka 20 & halvvägs ♥

♦Presentation♦


Denna familj består av mig Johanna, Joakim, Jonte och lilla Minja. Även en gosfis till katt, Agnes ♥ Den 3 januari 2013 så levererades vårat hus från Älvsbyhus av modell Ägir (1plan, vinkel) till oss. Vi bor i en riktigt sommars

♦Fråga mig♦

13 besvarade frågor

♦Kalender♦

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

♦Tidigare år♦

♦Senaste inläggen♦

♦Kategorier♦

♦Arkiv♦

♦Länkar♦


Ovido - Quiz & Flashcards