nybygget

Alla inlägg den 8 februari 2014

Av nybygget - 8 februari 2014 16:22

"Hit hittade jag när jag googlade efter ÄH's tvättstugor! Så fint ni har det! Vi bor sen fyra år i ett ÄH som i år blir fem år gammalt, ett enplan (utan vinkel) Tor kanske det heter! Hur som, det är mycket standard och inga tillval, då vi inte är byggarna av det!
Tiden rusar och det är dags att hotta upp tvättstugan, tycker den är superdålig planerad, tomma luftiga väggar och en ho som sitter bara sådär mitt i väggen! med två barn behövs mer förvaring! Hur har ni gjort i eran tvättstuga??? finns det någon länk i din blogg, för jag hittade ingen!
Ha en fin dag
Kram Sandra"


-Halloj, kul att du hitta hit av en slump :)

Ja jag kan inte annat än att hålla med dig ang tvättstugans planering... funkar inte alls tycker jag, allt är bara ologiskt.

Har tyvärr varken länk eller bilder på vår tvättstuga då vi inte har gjort nånting med den.. den är bara stökig och bökig :) Men inom sinom tid så ska vi oxå göra om den och vi kommer vrida runt bänken så den kommer mellan garderoben och väggen (med fönster på) så man kan fälla ner ho'n i bänkskivan och få bättre avhängnings möjligheter direkt innanför dörren till höger (vänster om man står inne) och ev få plats med barnvagn osv om man har en sån.

De e den enklaste lösningen jag har i mitt huvud för att inte göra de för invecklat och jag har även sett en bekant som gjort på detta vis och det vart en enorm skillnad.

Hoppas ni får till det och jag ber om ursäkt att jag inte hade nåt mer "vettigt" att komma med :)

♦Presentation♦


Denna familj består av mig Johanna, Joakim, Jonte och lilla Minja. Även en gosfis till katt, Agnes ♥ Den 3 januari 2013 så levererades vårat hus från Älvsbyhus av modell Ägir (1plan, vinkel) till oss. Vi bor i en riktigt sommars

♦Fråga mig♦

13 besvarade frågor

♦Kalender♦

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

♦Senaste inläggen♦

♦Kategorier♦

♦Arkiv♦

♦Länkar♦


Skapa flashcards