nybygget

Alla inlägg den 29 januari 2014

Av nybygget - 29 januari 2014 18:57

Ja de va året jag föddes.. så i år är det alltså fira jämt som gäller...

Jag fyller på våren vilket jag är glad över men samtiigt kan vädret vara så himla varierande...

Det är inte JÄTTE många månader kvar å i mitt huvud börjar redan hjärncellerna tänka ut att hur ska ja gå til väga me detta kalas... KAN man ens fira ute i ex ett partytält? ere bara en 10 grader e ju inte de så kul...

Och om man ska hålla till inne.. ja visst vi har större nu än tidigare men ändå... vi lär bli några stycken å ja vi bor ju inte i nåt palats direkt ;) (även fast de e vårat "lila" palats)

Sen vad ska man bjuda på?! Jag tycker sånt här e jätte svårt. Speciellt när man (antagligen) kommer ha typ öppet hus.

Men de här e så typsikt mig så de finns inte... grubbla på sånt här nu när det finns massa annat att grubbla på :P

Hade ju bara velat packa väskan å åka utomlands men så blir de inte av olika anleningar nu... så ja då ere jag som sitter här i soffan å grubblar på sånt här å blir gråhårig i förtid :)


♦Presentation♦


Denna familj består av mig Johanna, Joakim, Jonte och lilla Minja. Även en gosfis till katt, Agnes ♥ Den 3 januari 2013 så levererades vårat hus från Älvsbyhus av modell Ägir (1plan, vinkel) till oss. Vi bor i en riktigt sommars

♦Fråga mig♦

13 besvarade frågor

♦Kalender♦

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

♦Tidigare år♦

♦Senaste inläggen♦

♦Kategorier♦

♦Arkiv♦

♦Länkar♦


Ovido - Quiz & Flashcards