nybygget

Alla inlägg den 13 november 2013

Av nybygget - 13 november 2013 19:07


Sitter här och försöker plugga, känns menlöst

de står helt still i huvudet på mig.. en ynka uppgift kvar på lektion 2 ja de kanske inte är hela världen.

Jag ska färgsätta ett rum i vårat hem (på låssas såklart)

Men just nu vet jag inte alls va jag ska skriva, så jag får nog sätta mig här en annan dag när motivationen känns mer närvarande :)


I övrigt är allt som vanligt.. längtar lite efter snön faktsikt så de kan bli lite ljusare ute, så sjukt mörkt och trist just nu. blä för de!

Måste börja kolla lite efter nya adventsljusstakar att ha i fönstren i köket och vardagsrummet oxå.

Vet väl på ett ungefär vad vi vill ha men ja.. de måste inhandlas först bara :)

tänk.. idag är det 1 månad kvar till lucia och julbord med jobbet

och ja min älskade son åker till Kap Verde då oxå.. buhu på den lixom :)

♦Presentation♦


Denna familj består av mig Johanna, Joakim, Jonte och lilla Minja. Även en gosfis till katt, Agnes ♥ Den 3 januari 2013 så levererades vårat hus från Älvsbyhus av modell Ägir (1plan, vinkel) till oss. Vi bor i en riktigt sommars

♦Fråga mig♦

13 besvarade frågor

♦Kalender♦

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

♦Tidigare år♦

♦Senaste inläggen♦

♦Kategorier♦

♦Arkiv♦

♦Länkar♦


Ovido - Quiz & Flashcards