nybygget

Alla inlägg den 30 oktober 2013

Av nybygget - 30 oktober 2013 20:40

onsdag men känns som fredag...

är ledig i morron, e antagligen därför :)

ska först in till sjukan för att göra ett test, så ikväll ere fasta som gäller... kommer dö hungerdöden i morron bitti tror jag, jag som e så hungrig på mornarna.. haha, men men får äta efter ist.. :)

sen ska sambon besikta bilen, sen blir de lite julklappsshopping å sen hjälpa svärföräldrarna med tapeter..

så synd å klaga på denna torsdag :)


jaja, här sitter jag å drömmer mig bort, har pluggat men nu lessna jag på de.. så jag boka lite biljetter ist ;)

(snäll flickvän som man e) så nu längtar vi till november ist.. ska äntligen få se Dimitri Vegas & Like Mike mfl, kommer bli grymt



Men nu ska jag nog stänga igen denna dumburk å slänga mig i soffan ist, kolla på program jag missa igår.. trött som jag va så somna jag typ 20.30 igår.. haha... rolig chey ;)

sambon är ändå på bastufest eller va de nu va :P

Nä men så ere ibland... ha de gött alla så ses vi... tjingis

♦Presentation♦


Denna familj består av mig Johanna, Joakim, Jonte och lilla Minja. Även en gosfis till katt, Agnes ♥ Den 3 januari 2013 så levererades vårat hus från Älvsbyhus av modell Ägir (1plan, vinkel) till oss. Vi bor i en riktigt sommars

♦Fråga mig♦

13 besvarade frågor

♦Kalender♦

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

♦Tidigare år♦

♦Senaste inläggen♦

♦Kategorier♦

♦Arkiv♦

♦Länkar♦


Ovido - Quiz & Flashcards