nybygget

Alla inlägg den 28 oktober 2013

Av nybygget - 28 oktober 2013 14:26

Höstlov för grabben nu å sambon har ledig vecka, skulle oxå behöva de känns de som...

Huvudet kör lite på sparläge typ.. sitter kvar på jobbet idag för att greja lite med kursen..

Men inspirationen och ideérna är ur funktion just nu, står helt still och allt går i samma spår.. jag som brukar ha hyffsat lätt för att se med rätta ögat och tycka de blir bra men idag så bara går de inte... kanske dax att sluta då iofs.. :)


Fast samtidigt.. hur kul är de att sätta sig på cykeln nu då å cykla hem... de regnar ju ute :( Delar av stormen som även visar sig här antagligen.. men annars så skulle vi inte bli direkt drabbade här..  blåser inte mer än vanligt här vid kusten..


Men men... lär antagligen få bestämma mig nu för va jag ska göra... åka hem eller sitta en stund till med ritningshuvudena, för att sitta här på bloggen.. ja då blir ingenting gjort ist :)

 

♦Presentation♦


Denna familj består av mig Johanna, Joakim, Jonte och lilla Minja. Även en gosfis till katt, Agnes ♥ Den 3 januari 2013 så levererades vårat hus från Älvsbyhus av modell Ägir (1plan, vinkel) till oss. Vi bor i en riktigt sommars

♦Fråga mig♦

13 besvarade frågor

♦Kalender♦

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

♦Tidigare år♦

♦Senaste inläggen♦

♦Kategorier♦

♦Arkiv♦

♦Länkar♦


Skapa flashcards