nybygget

Alla inlägg den 25 oktober 2013

Av nybygget - 25 oktober 2013 19:31

Fy bubblan så segt de e ikväll... tiden går skit sakta... blä

brukar uppskatta freda kvällarna med att bara softa men nä.. inte idag tydligen... å bara skit ere på tv me :)


°°°

Annars idag har jag bara tvättat å pluggat lite, vart ute å fotograferat byggnader som jag ska ha till mitt arbete.

Så vart en promenad på nästan 2 timmar, riktigt skönt å solen lös härligt.

I morgon ska vi åka å gratta svärfar då han fyller år i veckan sen åker vi direkt därifrån till klubben för att göra våra timmar.

Nu blir de två lördagar på rad då de e halloween nästa helg. Men de gör inget :)


de ekar tomt med båtar i hamnen så här års

Men fint för de :)


°°°

Nä nu ska jag nog fördriva lite tid med att leta efter julklappar på nätet.. tror redan jag har hittat några godingar :)

I år tror jag de bestämt får bli få vettiga ist för många "onödiga"

trevlig helg på er fina läsare ♥





Dagens arbete, skissa av en utvald byggnad

För att vara helt ny med detta så är jag rätt nöjd faktiskt :D

♦Presentation♦


Denna familj består av mig Johanna, Joakim, Jonte och lilla Minja. Även en gosfis till katt, Agnes ♥ Den 3 januari 2013 så levererades vårat hus från Älvsbyhus av modell Ägir (1plan, vinkel) till oss. Vi bor i en riktigt sommars

♦Fråga mig♦

13 besvarade frågor

♦Kalender♦

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

♦Tidigare år♦

♦Senaste inläggen♦

♦Kategorier♦

♦Arkiv♦

♦Länkar♦


Ovido - Quiz & Flashcards