nybygget

Alla inlägg den 20 oktober 2013

Av nybygget - 20 oktober 2013 20:43

alla som känner mig vet hur jag är när de kommer till vissa saker

som att bli nöjd tex.... jag vill att allt ska bli som jag har de i huvudet annars så går jag och stör mig på de där hela tiden... ja våran fondvägg i vardagsrummet har tex vart en sån sak... haha nördig jag vet men nu har jag målat den ännu en gång... :P så nu är den mörk nästintill svart..

tredje gången gilt hoppas jag ;)


Här ser ni hur väggen blev, så mycke bättre...

Ja goa Alice fick komma med på bild oxå, ser måttligt skönt ut :) ♥


°°°

Ja, och i fredes så kom vi iaf iväg å handla skrivbord till mig/oss, som tidigare sagt så står de nu bara uppställt ett stycke lite provisoriskt i gästrummet, kan bjussa på en bild på de senare. (när jag har piffat till de lite mer) ;)

°°°

Sen igår när jag höll på med väggen inne så pyssla sambon ute, fick låna en vibb av en bekant så nu är de vibbat å klart inför vintern.. :) kommer bli såå bra när de e klart, vart en helt annan syn på tomten nu när man har utnyttjat hela bredden :)

Ja här e ett litet smakprov :)

♦Presentation♦


Denna familj består av mig Johanna, Joakim, Jonte och lilla Minja. Även en gosfis till katt, Agnes ♥ Den 3 januari 2013 så levererades vårat hus från Älvsbyhus av modell Ägir (1plan, vinkel) till oss. Vi bor i en riktigt sommars

♦Fråga mig♦

13 besvarade frågor

♦Kalender♦

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

♦Tidigare år♦

♦Senaste inläggen♦

♦Kategorier♦

♦Arkiv♦

♦Länkar♦


Ovido - Quiz & Flashcards