nybygget

Alla inlägg den 15 oktober 2013

Av nybygget - 15 oktober 2013 20:38

Nästa vecka drar min kurs igång... shajse :)

men iaf.. de slog mig för ett tag sen att de kanske e dax att fixa fram ett skrivbord osv.. ingen lust att bresa ut mig vid köksbordet längre

så de har jag börjat kolla på nu och hoppas innerligt vi kommer iväg i helgen å kan handla hem de.

men iaf, de kommer bara bli provisoriskt fram till våren/sommaren så detta kommer hamna inne i gästrummet sålänge men ändå vill vi ju självklart handla hem saker så att de ska passa i kommande kontor oxå.. men känner jag mig själv rätt  (å ja sambon me) så kör vi enkelt å stilrent, dvs de kommer att funka sen oxå :)

Men jag kan ju inte låta bli att tänka på kommande kontor heller.. jag vill ha en mörk men ändå ljus/mönstrad fondvägg där mot kommande vita skrivbord... och nu ere ju såhär att jag e liiiite lost i ferm livings tapeter (å alla andra prylar me typ, dör lite varje gång) men frågan e...

-hur ska jag lyckas övertala sambon? ;)

-kommer jag lessna?

nää jag tror inte de, de e ju precis samma med en "vanlig" mönstrad tapet, eller kanske inte..

fasiken jag vet inte, jag vill bara ha helt enkelt ;)


    

Bilder: designonline.se


°°°

Den enkla svartvita e ju grymt snygg oxå... usch de e inte lätt, fast de svåraste blir ju att som sagt övertala min andra hälft ;) men nu är han iaf förberädd ;) haha

Love you bejb ♥

♦Presentation♦


Denna familj består av mig Johanna, Joakim, Jonte och lilla Minja. Även en gosfis till katt, Agnes ♥ Den 3 januari 2013 så levererades vårat hus från Älvsbyhus av modell Ägir (1plan, vinkel) till oss. Vi bor i en riktigt sommars

♦Fråga mig♦

13 besvarade frågor

♦Kalender♦

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

♦Tidigare år♦

♦Senaste inläggen♦

♦Kategorier♦

♦Arkiv♦

♦Länkar♦


Ovido - Quiz & Flashcards