nybygget

Alla inlägg den 4 oktober 2013

Av nybygget - 4 oktober 2013 15:02

japp idag är de 4 oktober och de innebär kanelbullensdag.. mumma säger jag som älskar kanelbullar

jag är dock ingen höjdare på att baka.. antagligen för att jag inte tycker de e sådär suuuper kul.. men när grabben i morse innan skolan inte ens trodde att jag skulle fixa att baka bullar så va jag ju tvungen att köra

-upp till bevis unge!

jag for i väg till affären, handla på mig de jag skulle ha och när väl grabben kom hem från skolan igen så dofta de nybakta bullar i hela huset, tji fick han ;)

och ja, goda va dom oxå, så jag kan om jag bara vill :D


självklart har man en handduk med mustascher på när man bakar ;)


°°°

nu blir de dammsugning innan "limmon" hämtar upp mig inför kommande 3 rätters middag ikväll

de ser vi fram emot kan jag säga, fina vänner ♥


*vi kör denna på HÖG volym, å dansar vidare med dammsugaren*

Skapa flashcards