nybygget

Alla inlägg den 15 september 2013

Av nybygget - 15 september 2013 21:30

.. ja här njuter jag lugnet av ett nystädat hus...
så underbart, önskar de bara kunde hålla sig såhär snyggt å rent hela tiden
men ja de e jag fullt medveten om att de inte går men önska kan man ju alltid.. right?! :)
 
bjuder även på en bild från lite höst belysning hemma hos oss :)
°°°
ja va händer annars här då?
inte jätte mycke kanske men lite grann iaf... vi fortsätter greja med carporten och fylla igen gropen..
man börjar se ett slut på de iaf, gropen asså.. inte resten :)
de tar vi i vår ist.
sen mellan varven så är vi som vanligt å hjälper vännerna i lokalen... öppningen är snart, den 28de tom.
nära nu kan man säga, men de ska bli otroligt kul å se utvecklingen på detta :)
jag håller alla tummar för att de ska gå vägen ♥
°°°
sen vill jag förvarna alla om att vi kommer byta bloggportal framöver då jag lessnat totalt på blogg.se
jobbar för fullt på de och ni kommer bli informerade här när den andra börjar gälla.

♦Presentation♦


Denna familj består av mig Johanna, Joakim, Jonte och lilla Minja. Även en gosfis till katt, Agnes ♥ Den 3 januari 2013 så levererades vårat hus från Älvsbyhus av modell Ägir (1plan, vinkel) till oss. Vi bor i en riktigt sommars

♦Fråga mig♦

13 besvarade frågor

♦Kalender♦

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

♦Senaste inläggen♦

♦Kategorier♦

♦Arkiv♦

♦Länkar♦


Skapa flashcards