nybygget

Alla inlägg den 27 augusti 2013

Av nybygget - 27 augusti 2013 06:30

Efter en liten frånvaro här så tänkte jag slänga in ett inlägg...
 
°°°
 
Jag hänger inte riktigt med, dagarna bara springer iväg... snart september redan
Men anledningen till att dem gör de e nog för att man grejar hela tiden.. de blir som sagt inte så mycke grejande hemma just nu utan nu har mycke energi och dagar gått åt till att hjälpa vännerna med deras projekt.
Tycker de är super kul att få hjälpa till och bra människor att ha och göra med :)
Vi ser fram emot öppningsdatumet nu :)
 
°°°
 
Kommunen har som jag skrev i tidigare inlägg nu vart här och satt ut carporten, tror de kommer bli kanon.
Skönt å slippa lite insyn från granntomterna.
Och på tal om grannar så tror jag att de kommer hända lite på en av tomterna breve oss nu...
typiskt, haha.. kan ju inte hymla med att de e rätt skönt att va ensamma på våran sida ;) men men .. detta va vi ju fullt medvetna om innan :)
Hoppas bara att de e vettigt folk utan knyssel å bråk, sånt orkar man ju inte me... lättsamhet och trevlig grannsämja är de man önskar :)
 
°°°
 
Fördelen med Älvsbyhus är att man kan leva lite på sidan om huslån å allt va de heter.. så i helgen åker vi på kryssning till Riga.. eller ja.. vi kör en MONDAY BAR kryssning helt enkelt..
Tveksam till vad de e jag har blivit medlurad på haha men med bra människor runt omkring kan ju inget gå fel :) kommer garanterat bli underbart !! :D

♦Presentation♦


Denna familj består av mig Johanna, Joakim, Jonte och lilla Minja. Även en gosfis till katt, Agnes ♥ Den 3 januari 2013 så levererades vårat hus från Älvsbyhus av modell Ägir (1plan, vinkel) till oss. Vi bor i en riktigt sommars

♦Fråga mig♦

13 besvarade frågor

♦Kalender♦

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

♦Tidigare år♦

♦Senaste inläggen♦

♦Kategorier♦

♦Arkiv♦

♦Länkar♦


Ovido - Quiz & Flashcards