nybygget

Alla inlägg den 6 augusti 2013

Av nybygget - 6 augusti 2013 19:00

man har ju ändå njutit en hel del av att vara ledig ♥ ;)
 
 altanen hann bli oljad å fin
 
festival område vecka 31
 
vart på förfest
 
röjt järnet till ebba gold
 
softat inne på festivalområdet dagtid med härliga vänner som jobba
 
kräftskiva har vi hunnit med också.. sambon ser ut att njuta rejält ;)
 
glott på å shejkat rövva till John de Sohn som va här i fredes..
 
gått i hamnen å trängts med folk ;)
 
vart på sjön med vänner å kollat båtrace
 
gått i hamnen som är full av båtar och ätit god glass
 
haft invigning av vår altan ;)
 
njutit av underbara solnedgångar
 
synd å klaga.. vädret har vart toppen... inte många mm regn som kommit här inte ♥
jag skulle inte vilja vara nån annanstans än här på sommaren, älskar't!!

Av nybygget - 6 augusti 2013 09:00

jag önskar mig en ny matta till vardagsrummet, ev köket.
men valen är svåra, vilken passar bäst, vilken vill jag helst ha osv... ja man blir lite lätt dum i huvet faktiskt ;)
men jag är då allt lite småförälskad i den första & sista, å ja de e såklart de dyraste.. suck!
måste nog ta och ändra smak?!... haha nä ni.. aldrig! ;)
 

♦Presentation♦


Denna familj består av mig Johanna, Joakim, Jonte och lilla Minja. Även en gosfis till katt, Agnes ♥ Den 3 januari 2013 så levererades vårat hus från Älvsbyhus av modell Ägir (1plan, vinkel) till oss. Vi bor i en riktigt sommars

♦Fråga mig♦

13 besvarade frågor

♦Kalender♦

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

♦Tidigare år♦

♦Senaste inläggen♦

♦Kategorier♦

♦Arkiv♦

♦Länkar♦


Skapa flashcards