nybygget

Alla inlägg den 26 maj 2013

Av nybygget - 26 maj 2013 10:00

så underbart å se att det börjar ge resultat av all målning
tack vare uppskattad hjälp igår så kom vi ju verkligen nån vart
super tack mamma och pappa, vilket team :) ♥
 
och jag är så nöjd.. tror jag e kär, haha
de blir så jäkla bra
kan bara sitta ute på berget å titta på huset å njuta
och det är såå kul när bilar stannar för att berömma å folk som går/ cyklar förbi hojtar att de tycker de är så fint
de värmer i hjärtat ju ♥
De är väl då man verkligen har lyckats träffa rätt va?! :)
 
Söndagsmorgonsolen lyser sitt allra finaste på självaste morsdag :)
°°°
 
Boden som min kära pappa har haft som sido projekt börjar bli färdig oxå...
blir hur bra som helst den oxå, passar perfekt där i bakkant mot grannarna ♥
kommer bli så bra sen när man får bort alla mossa ordentligt och man kan fylla upp alla gropar med singel ist (ni ser en liten början på de till vänster i bild)
°°°
 
Vi har ju våran lilla slänt med blommor... (där jag tidigare berätta att jag hitta massa blåsippor.)
å de är så vackert just där för blommorna går om varann å just nu blommar liljekonvanljer, smultron och midsommarblomster för fullt ♥
 
Nej nu ska jag gå och fixa mig lite.. syrrans dotter ska komfirmeras.
Ha de bra alla ♥

Skapa flashcards