nybygget

Alla inlägg den 15 mars 2013

Av nybygget - 15 mars 2013 23:00

Sneglar lite lätt på tvn medans musiken pumpar i lurarna.
Filmen som visas är inspelad på Bali... jäkla tjat om Bali, jag vet.. men asså jag saknar den ön så enormt
Hela den upplevelsen vi hade där nere.. den har ettsat sig fast hos mig
Nästa år fyller jag 30 (shit!!) å ja.. som det känns nu så vill iaf jag fly landet då... kanske Bali igen?!
Vem vet... :)
 
Nej nu ska jag slå igen denna dumburk å slänga mig i sängen... i morron blir det till att pyssla lite medans sambon sover... (jobbar natt) sen ska vi på 40års kalajs... älskade syster har fyllt :)
åhh va vi ska äta massa gott.. min syster är en gudinna på att baka.. önskar jag hade en liten gnutta av hennes kunskap :)
Nej nog med svammel... sova var det.. natti natt alla goa läsare :) det är ni som gör det värt att fortsätta blogga ♥
 
♥ Nusa Lembongan - Bali 2011 ♥

Av nybygget - 15 mars 2013 07:30

när våran tomt var i våra ägor så satte vi upp ett fågelbord ganska omgående.. just för att locka dit fåglarna tills vi skulle bo där..
de kom ganska snabbt men så fort alla maskiner osv kom så försvann de..
vi försökte med allt... men de kom inte tillbaka... inte ens när det lugnat ner sig och huset stod på plats...
 
men i morse när jag gick till jobbet så hör jag hur det "knastrar" upp mot fågelbordet... å jajemen.. där satt det en liten pippi å åt och fler därtill på marken/träden
även fast huvudet värker som aldrig förr så log jag å hoppades att detta kanske var ett tecken på en bra fredag

Skapa flashcards